Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nordax blancolån, erfarenheter?

Någon som har erfarenhet av Nordax? Dom erbjuder lån med 20 års återbetalningstid och upp till 600.000.
Har idag lån och krediter på 500.000 som jag skulle vilja samla men undrar hur ofta dom beviljar att man samlar lånen hos dom med ett sånt högt lånebelopp då jag bara har en inkomst på 315.000.

Bara bra erfarenheter. Ring till kundtjänst så kan de preliminär kolla möjligheten.

20 år låter lite som vansinne ändå...

Någon som har erfarenhet av Nordax? Dom erbjuder lån med 20 års återbetalningstid och upp till 600.000.
Har idag lån och krediter på 500.000 som jag skulle vilja samla men undrar hur ofta dom beviljar att man samlar lånen hos dom med ett sånt högt lånebelopp då jag bara har en inkomst på 315.000.
Bara positivt, trevlig kundtjänst, bytte 2020 till Marginalen på grund av bättre ränta.

Varför är det vansinne att dom erbjuder 20 års tid Lasseman. Det är väl bra att det alternativet finns för dom som vill ha längre lånetid.Man kan ju välja kortare tid.

För vad man än gjort med pengarna så motsvarar det inte värdeminskning på 2 år, normalt bör man ju betala i den takt det pengarna gått till minskar i värde, vilket för få tänker på.
Låna 0.6 miljoner, köpa något smidigt. En båt, några snöskotrar eller en husvagn eller vad man nu vill, en bil, och betala det på 20 år, det är ju knappast så mycket värde kvar i bilen efter 15 år som man har kvar på lånet.

Att ha det för att tillfälligt dämpa månadskostnad i väntan på läge att sätta om till ett bättre lån kan jag köpa.
20 år är väldigt länge, fint att kunna meddela på studentskivan att lånet man tog för att fixa barnrummet åt lilla Sture betalats klart lagom till kalaset..

För vad man än gjort med pengarna så motsvarar det inte värdeminskning på 2 år, normalt bör man ju betala i den takt det pengarna gått till minskar i värde, vilket för få tänker på.
Låna 0.6 miljoner, köpa något smidigt. En båt, några snöskotrar eller en husvagn eller vad man nu vill, en bil, och betala det på 20 år, det är ju knappast så mycket värde kvar i bilen efter 15 år som man har kvar på lånet.

Att ha det för att tillfälligt dämpa månadskostnad i väntan på läge att sätta om till ett bättre lån kan jag köpa.
20 år är väldigt länge, fint att kunna meddela på studentskivan att lånet man tog för att fixa barnrummet åt lilla Sture betalats klart lagom till kalaset..
I praktiken är det säkert få som inte betalar tillbaka långt innan. Sedan betyder det inte att man tar 20år bara för att möjligheten finns.

Japp, 20 år är vansinne, men bra för att få ner månadskostnaden så länge medans man kommer på fötter när man har större skulder.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp