Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nordax! Är dom snabba på att betala ut?

Hej! Någon som har erfarenhet av Nordax Lån? Är dom snabba på att betala ut? Har fått beviljat och skrivit på undrar bara när dom betalar ut?

Hej! Har blivit erbjuden lån från Nordax genom lendo. Har godkänt det lånet och skrivit på med bankid. Är det säkert nu ayt det gått igenom eller kan dom begära kompletterande uppgifter nu? Undrar också lm någon har koll på hur snabba dom är med sin utbetalning?

De är helt ok. Hur snabbt de betalar ut varierar något, svårt att säga.

Ok tack. Har signerat avtalet är det då säkert att lånet gott igenom?

Jag vill påstå att inget är klart förrän pengarna finns på kontot, finns flera här på forumet som har fått sent avslag. Senast var det Coop som nekade efter påskrivet avtal.

Nu har jag fått ett sms om att lånet är beviljat men jag ska ringa dom och bekräfta banknumret innan dom skickar låneavtalet. Va??? Banknumret står ju i avtalet som jag skrivit under?

Nu har jag fått ett sms om att lånet är beviljat men jag ska ringa dom och bekräfta banknumret innan dom skickar låneavtalet. Va??? Banknumret står ju i avtalet som jag skrivit under?

Precis, de vill nog bara få det numret som står i avtalet bekräftad så de inte råkar betala ut till fel. Nu bör det ju vara safe!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp