Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ni Vars Bank norwegian lån gått till inkasso

har ett lån på ca 100 000 som jag ligger efter 3 betalningar på nu. men är så orolig vad som händer om jag inte kan betala och dom skickar det till inkasso.? Någon som haft ett stort lån där som gått till inkasso vad har ni fått betala per månad?

Mitt lån på 400 tkr gick till Intrums inkasso. Räntan steg med 10% och de ville ha 9.000 tkr/månad istället för de 7.000 kr/månad som jag inte klarade av att betala till BN... det skulle vara så i sex månader, därefter skulle en höjning av månadsavgiften diskuteras :( Jag har numera löneutmätning, helt omöjligt att klara av.

Aj, som fan! Ligger efter 3 månader nu, kommer jag få en påminnelse innan det går till inkasso? Som jag förstått det blir det även en missbrukade kredit?

Aj, som fan! Ligger efter 3 månader nu, kommer jag få en påminnelse innan det går till inkasso? Som jag förstått det blir det även en missbrukade kredit?
Jag låg efter 3 månader men betalade in 1månads avgift och vann då 1 månad så har du råd att betala 1 månad så testa det så köper du dig tid.

Jag kommer nog inte lyckas med att betala det den här månaden. Men o du fick höjning med ca 2000 kr per månad efter inkasso så borde jag fixa det betalar 2.000 per månad nu på mitt lån och framöver borde jag ha råd att betala 4.000 om det hamnar där hos inkasso

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp