- Meddelanden
- 482
- Mottagna reaktioner
- 183
- Poäng
- 367
Så en skuld va på 90 tex vi sa ni få 50 en del nappade en del gick halva vägen .Det va min mans skulder 790 tusen .Ackord uppgörelse vi löste alla lån direkt
Så en skuld va på 90 tex vi sa ni få 50 en del nappade en del gick halva vägen .Det va min mans skulder 790 tusen .Ackord uppgörelse vi löste alla lån direkt
då förstår jag ni fick ner dom om ni löste allt på en gång =) jäkla skillnad säkert =)Det va min mans skulder 790 tusen .Ackord uppgörelse vi löste alla lån direkt
Ja verkligen men saldot hos fogden va inte verkligheten heller .När vi ringde runt va skulderna mycket mer alla hade inte lämnat in tyvärr så chock de lux .Så går de när de bli för mycket som går dit ingen koll alls .då förstår jag ni fick ner dom om ni löste allt på en gång =) jäkla skillnad säkert =)
ja nästan 800k är ju en del...så mycket blir det dock inte för mig.. ca 300k för migJa verkligen men saldot hos fogden va inte verkligheten heller .När vi ringde runt va skulderna mycket mer alla hade inte lämnat in tyvärr så chock de lux .Så går de när de bli för mycket som går dit ingen koll alls .
Så en skuld va på 90 tex vi sa ni få 50 en del nappade en del gick halva vägen .
Det tror jag inteKan man få till ackorduppgörelser med långivarna innan skulderna ens gått till kf? Kanske tom före inkasso?
Jag har inte helt koll men tror nånstans runt 700 000 kr. Har haft införsel sen 2013.vad härligt =) får man fråga hur stora dina skulder var när du släppte dom ?
Då stämmer det jag räknat hur lång tid o så... Stort tackJag har inte helt koll men tror nånstans runt 700 000 kr. Har haft införsel sen 2013.