Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ni som har skuldsanering

Ja alltså du behöver ju inte opröva någonting men du vet inte heller om det sedermera kan kosta dig din skuldsanering,

Just beloppet du säger eftersom det sker en gång per år kanske inte påverkar då det utslaget per år inte ens är 1000 kr/månad men tänk om TS får en bonus på 40.000? Det framgår inte riktigt.

Ja alltså du behöver ju inte opröva någonting men du vet inte heller om det sedermera kan kosta dig din skuldsanering,

Just beloppet du säger eftersom det sker en gång per år kanske inte påverkar då det utslaget per år inte ens är 1000 kr/månad men tänk om TS får en bonus på 40.000? Det framgår inte riktigt.
Hej

Ang bonusen så kan det va fullt möjligt att bonusen kan hamna på 20-50 000 :- före skatt . I år va det 37 000:- .
Men som sagt har inte fått svar än men är tacksam för alla svar

Jag hade definitivt omprövat, inte så att det skadar att göra det.

50.000 är ganska stor skillnad.

Om man får förlängt 1 år pga borgenär begärt omprövning, är det skuldsaneringen eller betalplanen som ökar i 1 år?
Jag tänker såklart på de som har kortare betalplan än 5 år.

Inget som är aktuellt i mitt fall men intressant ändå.

Om man får förlängt 1 år pga borgenär begärt omprövning, är det skuldsaneringen eller betalplanen som ökar i 1 år?
Jag tänker såklart på de som har kortare betalplan än 5 år.

Inget som är aktuellt i mitt fall men intressant ändå.
En skuldsanering är alltid fem år även om din betalplan skulle vara kortare. En sanering kan förlängas till längst 7 år. I ditt fall tänker jag det är betalplanen som förlängs?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp