Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ni som har lumify

Håller med tidigare, undvik dem! 15000, kostar nästan 18000 vid full återbetalning vid första förfallodatum alt. ”Förlängning” för 2720… Ska försöka få bort dem nu, blir så vansinnigt dyrt annars

Dom börjar Maila skriva en dag eller två inann betalning. Sen en dag försent så ringer dom 47474 gånger per dag från 10 olika nummer. Synd om dom som jobbar där vilken mardröm Sitta ringa sådär :facejoy:

Dom börjar Maila skriva en dag eller två inann betalning. Sen en dag försent så ringer dom 47474 gånger per dag från 10 olika nummer. Synd om dom som jobbar där vilken mardröm Sitta ringa sådär :facejoy:
Men det är spännande… Tidigare har det hänt, men nu senast var jag 8 dagar sen och fick varken sms, mail eller telefonsamtal :cool:

Nu har jag Gothia inkasso istället, betalar 1600:- i mån.
Bättre att släppa till inkasso! Jag har betalat av mitt Lumify, tack och lov, det var bara 2000 kr men det blev dyrt ändå då jag betalade lägsta belopp mer månad och vissa månader kunde jag inte ens betala lägsta så skulden växte men men nu kommer jag aldrig mer att låna där!

Nu har jag faktiskt fått Levla på fairlo till 100. Hade 50 så den är nu betald och även Ferratum och flexkontot! Så tack fairlo. Nästan 2000 mindre i månaden! Nu har jag mindre utgifter än inkomster! Dock inte mycket men nu kan man slänga in skattepengarna på smspengar så minskar det ännu mer!!!

Något speciellt du tänker på?
Måste vara de dyraste på marknaden. Verkligen paniklösning. Lånar du låt säga 15000, så kommer du behöva betala tillbaka runt 5000 per månad.
Vågar inte äns tänka på vad det skulle kosta för dom som har ett lån på 30000 eller högre.

Jag har haft lån där & skulle betala tillbaka allt på en gång. Men råkade klicka på skjut upp. Förklarade för dom att jag tryckte fel & ville betala tillbaka allt & få tillbaka uppskjutningsavgiften.

Kontaktade dom alltså direkt efter att jag betalat fel.
Jag fick inte tillbaka den avgiften.

Så jag gav dom i princip 1300 kr!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp