Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ni som har lån hos både Cash2You och Cashbuddy...

Hur upplevde ni skillnanden i ansökningsprocessen? Någon som fick avslag hos ena men beviljad av den andra osv? Lika snabba och smidiga?

Har ett mindre lån hos Cash2You men tänkte prova Cashbuddy oxå ev..beroende på hur snabb min storbank är på att skriva om bolånet(beviljat men pågår) där jag lyckats få loss en del till smslånen...

Tack..

Cash2You var smidigare och snabbare, tycker cashbuddy är korta och smått otrevliga när man har kontakt med dom, har aldrig upplevt det hos Cash2You, om du bara har ett litet lån hos cash2you kan du ju alltid höja? :)

Ja har ca 6000 där...men e d inte större risk för UC om man höjer? Nån med erfarnhet om höjning där? Skulle ju faktiskt vara bra...tror inte jag behöver så mkt som 9000 extra om nu 15k e max. tack för tipset men avvaktar lite... :)

Ansökte om höjning till 13000 men fick bara tack för din ansöktan vi återkommer.... mejlade direkt och bad dom avbryta ansöka om dom planerade för en UC...fick svar ganska snabbt dom hade makulerat min ansökan för den hade gått till manuell prövning, antagligen pga höjning... Har bra inkomst och score. :/

Sämre folk som jobbar på Cashbuddy kanske, som sagt det är 2 olika företag i olika städer om än samma moderbolag. Tråkigt att Cashbuddy måste vara så snäsiga, kanske bara jobbar en gubbe där, kanske därför de flesta säger att dom är otrevliga :p.

Är du säker på att det är en gubbe? Kan vara en kärring oxå...

En dryg herre svarade mig oxå... Aja finns ju andra trevligare aktörer att låna av tex.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp