Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ni som har kredit/köpkraft hos Klarna

Hej,

Använder Klarnas kort och tjänster en hel del, men bara på debet. Jag ser att man kan testa sitt betalutrymme hos Klarna nu genom att välja en ”Pay Later”-plan, men vill inte gå vidare till signering med risk för kreditupplysning osv.

Ni som redan har kredit hos Klarna, kan ni se er köpkraft direkt hos Klarna?? I appen menar jag?

Har varit spärrad för kredit hos dem superlänge, men igår verkade det som att jag kunde komma ”ett steg längre” så att säga, vilket kanske innebär att jag inte är autoblockad längre.

…och ja, jag har provat att fråga deras kundtjänst om detta (min spärr) men får bara goddag yxskaft svar, troligtvis från AI eller någon supportperson utomlands (om man tjatar sig till det).

//jt

Jsg ser min köpkraft i appen, ingen kreditupplysning har tagits av dom på mig

Bilagor

• Screenshot_20260604_205347_Klarna.jpg
    Screenshot_20260604_205347_Klarna.jpg
    437.1 KB · Visningar: 67
Skumt, jag kan inte se min köpkraft och är övertygad att jag inte är spärrad. Har för mig att jag sett det tidigare någonstans. Måste man kanske ha ett kreditkort för att kunna se det (jag hade det tidigare)?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp