Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ni som har fått lån beviljat på Creditstar

Ni som har fått lån beviljat på Creditstar, vilka förutsättningar hade ni?

Efter att ni återbetalat lånet, har ni då kunnat höja eller få nytt lån på samma belopp?

jag fick sökte om 28000 för några månader sedan, där allt gick till att lösa äckel lumify.

Det gick igenom direkt.

Har rätt kassa förutsättningar.
4 UC förfrågningar
6 Bisnode senaste året

570 K i Blanco(inkl creditstar)
Runt 407 brutto / år

jag fick sökte om 28000 för några månader sedan, där allt gick till att lösa äckel lumify.

Det gick igenom direkt.

Har rätt kassa förutsättningar.
4 UC förfrågningar
6 Bisnode senaste året

570 K i Blanco(inkl creditstar)
Runt 407 brutto / år
Inga betalningsanmärkningar ?
Fast på bisnode kan dom väl inte se dina blanco?

Är det någon som har fått beviljat i dagarna?
Jag ansökte igår men har inte fått besked. Ringde idag och då säger dom att de har begränsningar i sin tjänst och betalar inte ut några pengar nu....

Det uppstod ett problem med den automatiska processen i din internetbank. Inga uppgifter sparades. Vänligen försök pånytt för att avsluta identitetsverifierings processen. Om ett problem uppstår pånytt vänligen kontakta våran kundtjänst.

detta har jag fått i månader när man ska avsluta processen

Det uppstod ett problem med den automatiska processen i din internetbank. Inga uppgifter sparades. Vänligen försök pånytt för att avsluta identitetsverifierings processen. Om ett problem uppstår pånytt vänligen kontakta våran kundtjänst.

detta har jag fått i månader när man ska avsluta processen
Har du Swedbank? För efter att de ändrade sin hemsida har jag också råkat ut för det du beskriver.
De sa att det berodde på att jag hade fler än ett konto i banken, alltså flera olika konton och att det då inte går att verifiera och funkar inte heller om man är två som står på kontona.
Jag hoppas att du kan hitta en annan lösning än låna där.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp