Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ni som fått samlingslån via er bank

Undrar lite ni som har gått till er "vanliga" lokala bank, hur har era förutsättningar sett ut för att få till ett samlingslån/större lån i syfte att lösa skulder? Jag har i dagsläget swedbank men har hört att dom är rätt svåra att ha och göra med så funderar på att gå och träffa en handläggare hos SEB.

Undrar lite ni som har gått till er "vanliga" lokala bank, hur har era förutsättningar sett ut för att få till ett samlingslån/större lån i syfte att lösa skulder? Jag har i dagsläget swedbank men har hört att dom är rätt svåra att ha och göra med så funderar på att gå och träffa en handläggare hos SEB.

Jag var Swedbank och efter att ha försökt his de har jag valt Nordea och SEB för att jag upplevt de lättare

För mig gick det inte med Swedbank när jag var ärlig med läget och ville samla typ fem lån varav ett var ett mindre på SEB, så jag körde via SEB istället mha. Lendo. Sen när jag bara hade SEB så kunde jag flytta över till Swedbank med bättre ränta senare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp