Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ni som fått betalkoll haft för förutsättningar?

Hej
Vad har ni som fått betalkoll haft för förutsättningar? Jag har uc betyg 13 uc Score på kreditkollen 510, 16ff senaste året, årsinkomst 540000:- cirka, blanco 430000:- och beviljad kredit 170000:- varav utnyttjat 142000:-. Villa lån på 1300000:-.
Jag har privat i omgångar men får inget konto hos betalkoll.
Mvh

Hej
Vad har ni som fått betalkoll haft för förutsättningar? Jag har uc betyg 13 uc Score på kreditkollen 510, 16ff senaste året, årsinkomst 540000:- cirka, blanco 430000:- och beviljad kredit 170000:- varav utnyttjat 142000:-. Villa lån på 1300000:-.
Jag har privat i omgångar men får inget konto hos betalkoll.
Mvh

Jag fick avslag jag med. Jag mejlade och frågade och fick svar: För många förfrågningar. Nu hade jag iof 50 förfrågningar, men det kan vara det.

Okej. Tack för svar. Ska prova att Maila jag också.

Det borde ialafall ge 10000 men det är väl för lite om man tjänar över en halv miljon kronor per år. du har heller inte mycket lån i förhållande till inkomsten och inte överdrivet med förfrågningar, jag hade 50 förfrågningar och fick 10 men har inte fått utökat, provat flera månader. Har du stort underskott så drar de ju av de från års inkomsten så kan vara en sån sak om du tagit massa dåliga lån.

Det kan det absolut vara då underskottet ifjol var rejält.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp