Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ni som fått besök av en delgivningsman,vilken tid har den dykt upp? vardag,helg,sent?

Ni som fått besök av en delgivningsman,vilken tid har den dykt upp? på morgonen,kvällen,helgen? Kan dom verkligen dyka upp en tidig lördag/söndag morgon? :( Jag har skrivit på mitt delgivningskvitto o skickat in igår men kronofogden har tydligen ansökt om en delgivningsman som kommer besöka mig...

Hoppas dom fan inte kommer idag...ska få hit gäster o vänner som ska fira att ja fyllt år denna helg. Vorre förjävligt om kronofogden dök upp mitt i allt o alla kommer bli nyfikna o undra...fyfan usch va skit de känns.

Ja de kan komma på helger och kvällar, tyvärr. Kom en till mig en lördag kl 10.

Okej ja:/ varken igår elr idag har de dykt upp nån..Men kronofogden sa dom skickat ansökan om delgivningsman i torsdags så hur fort kan dom där delgivningsmännen få infon?:/ Jag posta delgivnings kvittot i fredags på dagen så hoppas dom får de nu på måndag så man slipper besöket...o att dom registrerar de i tid:/

Tror inte de hinner komma till dig, delgivningsmannen kom typ 3 månader efter att första brevet hade skickats.

Oj 3 månader shit... Hon ja prata me på kronofogden sa att dom skickar ut ansökan till deras delgivnings kontor sen åker dom ut te alla men de kunde ta allt från 2 dagar till en månad typ... bor i en liten stad så då kanske de dom kommer snabbare:/

Okej ja:/ varken igår elr idag har de dykt upp nån..Men kronofogden sa dom skickat ansökan om delgivningsman i torsdags så hur fort kan dom där delgivningsmännen få infon?:/ Jag posta delgivnings kvittot i fredags på dagen så hoppas dom får de nu på måndag så man slipper besöket...o att dom registrerar de i tid:/

Det är delgivningsbyrån som får det först
Därefter skickar de vidare till den delgivningsman som har det område du bor i t.ex..så det kan ju faktiskt ta upp till minst en vecka innan de har brevet och sen ska de ju ut och de försöker ju få med sig så många som möjligt i samma område och ort/stad.
Du behöver nog inte vara otrolig
Men kontakta Kfm i morgon så har de säkert fått ditt delgivningskvitto och återkallat från delgivningsfirman.
Och en delgivningsman kan komma när som helst ..men oftast runt 16-21.00 vardagar och även lördag söndag

Jaha på så vis:) Ja posta ju delgivnings brevet i fredags sen kom postbilen o tömde så brevet han följa med..hur många dagar kan de ta innan dom fått brevet?:/

Kfm bör ha mottagit ditt brev idag

Ringde dom nyss men inge brev hade dom fått o sen sa dom att det stod ingen info om nån delgivningsman heller!! Men när ja ringde för 3 dagar sen o sa att ja postat brevet så sa dom att en delgivningsman hade dom ansökt om o va påväg... fan va konstigt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp