Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ni som blivit godkända hos Onea.

Halloj.

Sökte lån hos Onea och fick upp att lånet var beviljat. Fick avtal samt faktura till min mail.

När jag loggar in på Min profil på Onea står det att min ansökan är under behandling. Är den inte godkänd trots allt? Vet ni som fått lån hur det stått på er sida innan pengarna kommit in?

Det brukar stå så nån timme ungefär kanske två
Det är ingen fara
Du bör ha pengar i morgon

Hur har det gått?
Har du fått några pengar

försenat lån påminnelseavgift

Hej, mitt lån hade förfallodatum i lördags, betalades i fredags men står nu vid lunch fortfarande som försenat när jag loggar in på onea. Har inte haft dem förut och är orolig över påminnelseavgift eller påminnelse via post. Får inte få hem något på posten för mina föräldrar öppnar all min post numera.

Är det någon som kan tala om hur hårda de är? Jag har ju betalt i tid men det var sistadag en lördag... Skulle kanske sett till att pengarna fanns där i fredags :/

Hur snabbt skickar de i så fall en påminnelse och går den via post eller via mail?

Hoppas nån hinner läsa och svara innan jag får total ångest.

tack

Det är ingen fara! Du kan slappna av. Det brukar ta 10 dagar innan en påminnelsefaktura skickas ut.

TACK
det är vidrigt att oroa sig över ev. post när man inte själv kan ta hand om den

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp