Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ni med skulder/löneutmäting hur mkt minskar eran skuld med nu när ni får skatteåterbäringen?

Ni som får tillbax på skatten som har skulder hos kronofogden hur mkt minskar eran skuld med?:/

Själv har jag 25 tusen kvar på min löneutmäting o skulle få tillbaka 8 tusen..Sen släppte jag mitt goodcash lån nu på 30 så:/

Blir man någonsin skuldfri puh :/

Hur mycket dras till på Din lön varje månad till KF, för beloppet som kan dras är väll avgörande för hur lång tid det tar för att bli skuldfri skulle ja tro...

Hur mycket dras till på Din lön varje månad till KF, för beloppet som kan dras är väll avgörande för hur lång tid det tar för att bli skuldfri skulle ja tro...

Ca 3500kr dras på min lön men varje månad har de jämt blivit nå vabb elr annat så då har det dragits mindre. Nu e jag sjukskriven fram till juli/aug så får se då hur mkt dom ska dra av...Man vill ju bara bli skuldfri nu :( till nästa sommar hoppas ja de mesta e bort betalt iaf:/

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp