Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Netonnet-kortet / Resurs

Hej
Fick hem ett netonnet-kort (resursbank) när jag handla mot faktura i julas.
Har försöka att hitta svar på deras sida och när jag inte hitta rätt frågade jag kundtjänst via mail. De bad mig ringa. Irriterande då det är allmänna frågor om hur det fungerar. Hur som helst. Hoppas någon här har kunskapen jag söker.

1. Kan jag bara använda detta kort hos netonnet? Känns ganska meningslöst för min UC om så är fallet.

2. Fick ingen PIN-kod. Står att man ska kunna hitta denna i appen eller på mina sidor. Jag hittar inte den. Var är koden?

3. Finns ingen CVC på kortet. Hur ska jag då kunna handla online?

Tacksam för hjälp

Hej
Har försöka att hitta svar på deras sida och när jag inte hitta rätt frågade jag kundtjänst via mail. De bad mig ringa. Irriterande då det är allmänna frågor om hur det fungerar. Hur som helst. Hoppas någon här har kunskapen jag söker.

1. Kan jag bara använda detta kort hos netonnet? Känns ganska meningslöst för min UC om så är fallet.

2. Fick ingen PIN-kod. Står att man ska kunna hitta denna i appen eller på mina sidor. Jag hittar inte den. Var är koden?

Tacksam för hjälp

Japp funkar bara på netonnet. När du handlar så skriver du in ditt personnummer bara om du väljer att betala med netonnet kortet. Behövs ingen kod eller cvc längre

Tack för svar! :)
Gud vad meningslöst. Kan jag ju lika väl ha ett vanligt kreditkort.

Hej

Tacksam för hjälp

När jag jobbade på ONOFF för 15 år sen hade vi två varianter av medlemskort, ett som funkade bara på ONOFF och på deras hemsida. Samt ett annat som var kopplat till Mastercard och kunde användas överallt, ett traditionellt kreditkort.

Jag misstänker du fått ett kort av alternativ 1. Du kan bara använda det i butik och på netonnet.se

ONOFF delägde Resurs på den tiden, och NetOnNet är gamla SIBA som också var en delägare (om jag minns rätt) så same shit

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp