Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Netonnet kortet (resurs bank)

Någon som har använt de? Skickar de något per post

Läste om att de skickar per post efter beställning och där får man välja delbetalning eller betala direkt

Läste om att de skickar per post efter beställning och där får man välja delbetalning eller betala direkt
Okej, har inte själv vart med om det dock. Men jag gjorde köp i butik och inte via hemsidan :)

Sämsta, svindyrt och krångligt. Kort sagt.

Min pappa har Resursbank bank kortet. Tycker faktiskt de är bra men lite dyra. Han har i början av året blivit sjuk och har inte haft ekonomi att avbetala pga det. De brukar till honom skicka räkning på post (han har ingen kivra) där han får olika allternativ att betala. Tror det var hela summa, 6 månader, 12 månader och 24 månader. Man får alltså varje månad välja vad man vill betala.

Det jag tycker är bra med dem är att om man missar betala månadsfaktura så får man inte hem att betala dubbelt nästa månad utan det är samma månadskostnad, kanske med några kronor mer pga påminnelse och mer ränta pga missad betalning.
Min pappa var redo att släppa de till inkasso då han inte möjlighet att betala i 5 månader. Det är först nu han betalade in månadsbetalning efter 5 månader, de har alltså inte skickat skulden till inkasso efter 5 månader trots påminnelser. Så jag tycker de är hjälpsamma och bra trots att de är lite dyra.

Hatar resursbank alla kort, har Biltemas och varje köp får en separat faktura, alltså gör jag 10 olika köp får jag 10 olika fakturor fast det är köpt på samma kort. Så tjänar dom sin jävla aviavgift på varenda faktura…

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp