Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nervös! Marginalen söker kontakt i viktigt ärende

Hej, blev beviljad 250k hos marginalen med lösen krav på 79.000, signerat allt och skickat in. Nu har dom skrivit till mig att dom vill att jag kontaktar dem i ett viktigt ärende, vänligen ring oss.
Jag undrar nu vad dom vill, så jävla nervös. Detta lån kommer hjälpa mig så enormt mycket. Kan dom ge mig avslag efter att jag blivit beviljad?
Jg tänker att de kanske inte betalar in Lumify, Telia, Ferratum, klarna etc?

Vad brukar dom vilja veta efter ett sånt sms?

All info uppskattas!

Har tyvärr inte svar på din fråga. Men vill bara säga lycka till och håller tummarna för dig! Om det löser sig se till soärra dig på snabb lån osv då, så du inte hamnar i samma onda cirkel igen kompis! :)

Har tyvärr inte svar på din fråga. Men vill bara säga lycka till och håller tummarna för dig! Om det löser sig se till soärra dig på snabb lån osv då, så du inte hamnar i samma onda cirkel igen kompis! :)
Tack min vän, kommer spärra mig överallt. Men känns verkligen som att det är kört oavsett. Vill bara veta vad folk fått för frågor efter ett sånt sms.

Tack min vän, kommer spärra mig överallt. Men känns verkligen som att det är kört oavsett. Vill bara veta vad folk fått för frågor efter ett sånt sms.
Likabra att förbereda sig på det så man inte blir besviken. Hellre förvånat glad en besviken. Men prova sök kanske finns en tråd om marginalen :)

Jag tror att dom vill sälja på dig en försäkring.

Likabra att förbereda sig på det så man inte blir besviken. Hellre förvånat glad en besviken. Men prova sök kanske finns en tråd om marginalen :)
Ringde efter att jag fått smset från dom och då var det angående 2 slut fakturor jag skickat in som lösen, som det inte fanns mitt namn på. Var tvungen att fixa fram så att mitt namn syns på fakturorna och nu är allt inskickat och väntar på att dom ska handlägga mitt ärende! :) hoppas verkligen att allt går bra!

Det kommer nog gå bra, varje gång jag fått såna sms från Marginalen och ringt upp så har det bara varit för att dom inte löser vissa lån och då frågar dom om det finns nåt annat jag vill lösa, eller att (som i ditt fall) mitt namn inte framkommer eller att ocr-numret är fel.

Det kommer nog gå bra, varje gång jag fått såna sms från Marginalen och ringt upp så har det bara varit för att dom inte löser vissa lån och då frågar dom om det finns nåt annat jag vill lösa, eller att (som i ditt fall) mitt namn inte framkommer eller att ocr-numret är fel.
Alright, känns lite tryggare nu iaf efter ditt svar. Hur länge fick du vänta på att lånen blev betalda samt utbetalning av resterande pengar?

När allt väl var klart så gick det snabbt med utbetalning, pengarna landade väl 2-3 dagar efter det. Jag ringde dock till marginalen förra veckan för att kolla en grej med mitt lån och då säger den automatiska telefonrösten att det är längre handläggningstider nu pga covid.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp