Länge sedan du gav dom det budet ?Lindor, gammal företagsskuld. Uppe i 60k men deala ner till 25k. Hade dåliga inkomster i flera år och ingen postgång så de köpte det rätt snabbt.
2013Länge sedan du gav dom det budet ?
Tack för svaret
tänkte skulle chansa nästa månad och skriva runt och se om någon nappar på 20k om skulden är mellan 25-30k ...Var det inte Avidaskulden som såldes till Axactor? Har för mig vi diskuterat detta innan och att vi kom fram till att Avida inte hade med det hela att göraAvida Finans hade sambon en skuld på ca 250.000 kronor - Dom hade via sitt inkassobolag som jag glömt namnet på kunnat tänka sig att hon betalar 190.000.
Jag har fått skulden halverad hos dom som nu heter Untie och driver Slantar/Pluskan.
ViaConto har jag fått intrycket utav att man kan deala med också även om jag personligen inte försökt än.
Jag körde dock strategin "Jag ska flytta utomlands, kommer strunta i alla mina skulder men vill göra rätt för mig hos vissa aktörer, vad är det minsta ni kan tänka er gå med på för att ni ska styrka min skuld".
Du kan väl jättegärna berätta hur det gick för dig då vi många är i samma process!

axactor äger väl bara skulder som dom köpt upp ? Har mitt ferratum där .. skulden är på 26k... tror ni det är helt kört om man erbjuder om 20k rakt upp och ner ?Var det inte Avidaskulden som såldes till Axactor? Har för mig vi diskuterat detta innan och att vi kom fram till att Avida inte hade med det hela att göra![]()