Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nera Finans, nån som vet nåt om dom?

SORRY ja ser nu att de finstilta är skrivet på helt annat än de ja satte för att dra ett exempel!
Morgontrött!!

Faktum kvarstår dock.
Kalle och Alex påstår olika saker men ingen har presenterat några bevis.

Hamnar hellre hos kfm än tar ett luffarlån på ett falafelhak

Super trevliga, rekommenderar starkt. Förklarar hur allt går till och väldigt trevlig personal. Lånade 15 000:- och de kom redan nästa arbetsdag på kontot.
Trevlig helg!

Vad fick du för månadskostnad samt ränta?
Glöm inte att fråga dom vad som gäller vid förtidsåterbetalning. Ett tips bara.
Samt också när första fakturan ska betalas.

Till mig ville de ha hela månadsbetalningen med hela månadens ränta dagen efter jag skulle få pengarna.

Jag anar 2 st mullvader i tråden från bolaget självt som förskönar det. Bolaget bedriver inte ens en laglig verksamhet och när jag själv (för skoj skull) ansökte ville de ha passbild sade kontonr för mitt lönekonto. Sa att jag kunde erbjuda en bild på vanligt id samt ett allkontonummer utan aktivitet på just det kontot men då blev jag nekad.

Har vi fått nån slags bekräftelse i tråden eller på forumet om ett upprättat låneavtal eller att nån faktiskt fått pengar på kontot? Nu menar jag inte att nån skriver att dem fått det utan bevis för att det funkar? Jag skrev till deras mailadress idag o sa mina förutsättningar 497tkr års inkomst 12betalningsanmärkningar 5st går ut i augusti resten i början på nästa år ,,,blev nyfiken då någon skrev att 10 anmärkningar accepterades ,,,, deras svar va ganska snabbt att dem skulle återkomma efter helgen med en lösning blir spännande o se vilken lösning det blir :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp