- Meddelanden
- 1 510
- Mottagna reaktioner
- 689
- Poäng
- 667
Hahaha tänkte likadant.Om du tittar på styrelsen på Alla bolag så kommer du nog vara ännu säkrare på ditt beslut![]()
Hahaha tänkte likadant.Om du tittar på styrelsen på Alla bolag så kommer du nog vara ännu säkrare på ditt beslut![]()
Om du tittar på styrelsen på Alla bolag så kommer du nog vara ännu säkrare på ditt beslut![]()

Säkert ett falafel hak med.Snubbarna driver bilfirma, golvläggningsfirma och städfirma, sen kommer de på att sms-lån nog är ett bra extraknäck på det![]()
Hejsan
har någon testat? jag ska skicka ett meddelande till dem nu , fick du svar via messenger eller?

Har dem svarat dig?Hejsan
har någon testat? jag ska skicka ett meddelande till dem nu , fick du svar via messenger eller?
Har dem svarat dig?

Tror inte dom firar påsk.Tror nog att det ska mycket till att dom på påskdagen sitter på Facebook och svarar oss desperata lånetorskar![]()
Precis det terry och jag pratar om, men du va mer rak på sak.Herregud. Ni fattar väl att det här är målvakter för ha å liknade . Ta för fan inga lån . Betalar ni inte så kommer ni inte behöva bekymra er över kf . Utan mer bekymra er över dom så är på väg å ska knäcka era ben !! Ta inga lån där för fannnnnn