Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nekad trots 400k om året.

TS är gift och således underhållsskyldig för sin fru. Tar TS inte med sin fru i ansökan utgår bankerna från att hon är arbetslös. TS anses då behöva försörja både sin fru och sina barn på en inkomst.Är du arg? Du behöver inte bli upprörd. Det är ok.
Det är väl ingenting som hindrar dig från att ringa bankerna och få det jag skriver bekräftat.
Du har fel. Det är vid bolån det är så, inte vid Blanco. Har jobbat med kreditgivning i flera år så är säker på min sak.

Hur fyllde du i ansökan? Vad valde du för återbetalningstid? Vilka fasta utgifter osv? Någonstans går det uppenbarligen inte ihop.

Vet inte om jag missat någon info men det enda jag läst är 170k och årsinkomst på 530k, sambo + 2 barn, bara baserat på det ska det gå utan konstigheter, men har ni fasta utgifter på 25k/mån så är det en annan femma.
Söktes lånet med återbetalningstid 12 månader så kommer det nog inte gå ihop alls t.ex.

Hur fyllde du i ansökan? Vad valde du för återbetalningstid? Vilka fasta utgifter osv? Någonstans går det uppenbarligen inte ihop.

Exakt detta.

Perfekt UC.
Bra lön.
Inga anmärkningar och något hos KFM.
Inga skulder, lån eller krediter.

Någonstans har det blivit fel längs med vägen eller är det något som inte framgår i tråden. Spärrat din UC? Skyddade personuppgifter? Råkat ange något fel? Glömt en siffra?

Exakt detta.

Perfekt UC.
Bra lön.
Inga anmärkningar och något hos KFM.
Inga skulder, lån eller krediter.

Någonstans har det blivit fel längs med vägen eller är det något som inte framgår i tråden. Spärrat din UC? Skyddade personuppgifter? Råkat ange något fel? Glömt en siffra?
Håller med ovanstående. Kontakta Lendo igen om det inte passerat 5 dagar och ändra din ansökan och ge rätt uppgifter för du måste ha skrivit något helt tokigt.

1.06 i är ingen perfekt uc eller exemplarisk.
Någonting drar ju ner betyget. Låg inkomst förra året? Nyligen du nollade krediterna?

Han skrev ju att han har två förfrågningar?

Efter dessa fick han förmodligen 1.06% vilket fortfarande är mycket bra betyg enligt UC:s score. (https://www.minuc.se/privatekonomi/vad-ar-uc-score)

När han sökte första lånet - då bör han således haft betyget utmärkt och nekades ändå.

Ts skrev; 1,06 på första sen 1,36 på andra .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp