Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nekad lån.

Tycker inte jag varit någon pekpinne, dessutom förklarat varför jag lägger mig och frågar och så vidare.
Ifrågasatt, ja men mest ställt öppna frågor då. Istället för att bara säga min åsikt rakt av och sen hävda att TS med sambo gör fel.
Så jag ser faktiskt ingenting fel med mina inlägg, det verkade ju inte TS heller göra eftersom att jag kort och tydligt fick redogjort för mig hur situationen såg ut, sen var det inte mer med det. Dvs jag nöjde mig med svaren och TS verkade inte tagit anstöt, så apropå pekpinnar behöver du ju kanske inte kommentera och säga vad jag gjort för fel hit och dit osv…eller?:rolleyes:o_O
Kan ha fel men jag kände en nyans av ironi i Kimsans text.

Jag förstår att Du vill väl, men pekpinnar & ifrågasättande hör inte hemma på ett Lånforum… även då inriktningen på forumet har ändrats…nämnbart!

Vi får utgå ifrån att dom allra flesta här ute är vuxna människor och kan handskas med pengar & väljer vad som känns och blir bäst för dom… :)
Man får ifrågasätta här, inget konstigt.

Känns vettigt att ställa sig frågan om ett blancolån behövs i detta fall. Öka upp bolånet kanske istället? Ta vad det nu kan vara på avbetalning istället (läste det var till huset...)? Alternativt vänta in en riktig lönespec.

Känns verkligen som om långivarna blivit extremt hårda. Det här caset är ju nästan löjligt

Man får ifrågasätta här, inget konstigt.

Känns vettigt att ställa sig frågan om ett blancolån behövs i detta fall. Öka upp bolånet kanske istället? Ta vad det nu kan vara på avbetalning istället (läste det var till huset...)? Alternativt vänta in en riktig lönespec.

Känns verkligen som om långivarna blivit extremt hårda. Det här caset är ju nästan löjligt
Okidoki…

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp