På allvar .På allvar?
På allvar .På allvar?
Denr under utredning . Ja banker kan spärra bank id . Finns många där ute som inte kan öppna bank id.De kan inte spärra själva Bank-ID, den va kopplad till din Swedbankkonto och nu när konto är uppsagt så försvinner Bank-ID med.
Det du kan göra är att du går till bank där du väljer att öppna konto och frågar dem att hjälpa dig att öppna kontot och fixa Band-ID som bli kopplad till den nya konto.
Du behöver ha med dig pass.
Precis vad jag sa.O
Säkert finns ingenting alls
Usch...jag bytte bank när de efterfrågade transaktionsupgifter för 6 månader tillbaks i tiden dvs allt även swish överföringar till mina barn skulle redovisas vad de skulle ha pengar till.Allt detta för jag samlade på mig lån som blev lite större summor totalt än jag brukar ha men eftersom LF ändå inte beviljar några lån till mig så fick jag vända mig till andra ställen.Vill inte ha nån bank som sjunker så lågt så de frågar varför jag swishat 300 kr till ett av mina barn.Jisses...skäms på dom.Har precis fått brev från LF. Har ansökt om konto då mitt är fryst på Swedbank och fick avslag pga misstanke om terrorism!!! Helt sjukt är det! Vad gör man .?
Det är så bankerna funkar nu. Man kan inte använda sina pengar fritt utan de ska ha koll på varenda krona. Swedbank sa upp min konto pga det. Man blir så arg och irriterad...Usch...jag bytte bank när de efterfrågade transaktionsupgifter för 6 månader tillbaks i tiden dvs allt även swish överföringar till mina barn skulle redovisas vad de skulle ha pengar till.Allt detta för jag samlade på mig lån som blev lite större summor totalt än jag brukar ha men eftersom LF ändå inte beviljar några lån till mig så fick jag vända mig till andra ställen.Vill inte ha nån bank som sjunker så lågt så de frågar varför jag swishat 300 kr till ett av mina barn.Jisses...skäms på dom.
Så gräsligt!!På allvar .
Oj, jag som swishar väldigt ofta plus många överföringar…..Men jag har ju inte Swedbank- en riktig skitbank…Det är så bankerna funkar nu. Man kan inte använda sina pengar fritt utan de ska ha koll på varenda krona. Swedbank sa upp min konto pga det. Man blir så arg och irriterad...
Jag flyttar lån till Nordea och de frågade om två tillfällen då jag mottagit flera swishar senaste 12 månaderna. Bägge var utlägg åt en grupp så inga problem men bankerna håller koll liksom menar jag. Såklart är Swedbank på en egen nivå i petighet och avsaknad av dialog.Oj, jag som swishar väldigt ofta plus många överföringar…..Men jag har ju inte Swedbank- en riktig skitbank…
Oops. Jag swishar hej vilt t mina syskon/syskonbarn…O överför fr två olika banker varje månad…Jag flyttar lån till Nordea och de frågade om två tillfällen då jag mottagit flera swishar senaste 12 månaderna. Bägge var utlägg åt en grupp så inga problem men bankerna håller koll liksom menar jag. Såklart är Swedbank på en egen nivå i petighet och avsaknad av dialog.
Borde inte vara några problem. Du har väl kvitton från dina syskonbarn på swisharna? (ironisk…)Oops. Jag swishar hej vilt t mina syskon/syskonbarn…O överför fr två olika banker varje månad…