Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nekad bankkonto på LF

Terrorfinans borde ju egentligen inte vara så svårt att lista ut eller få bekräftat. Möjligt att ts är terrorist men då borde väl flertalet transaktioner lämna kontot och hamna på utländska?
Jag jobbar inte med utredning av terrorfinans så jag vet inte hur dom jobbar riktigt

Om hon inte haft en transaktion hos banken och inte fick öppna konto så borde det ju finnas massa data på varje kund. Skrämmande

Jag jobbar inte med utredning av terrorfinans så jag vet inte hur dom jobbar riktigt
Om det fanns en pågående förundersökning om brottet i fråga skulle det råda sekretess kring sådant som är till men för utredningen.
Att som tredje man meddela en misstänkt under sådana omständigheter vore mycket illa.
Med det sagt så finns det med stor sannolikhet ingen pågående förundersökning.

Vad exakt står i ditt brev? Kan du bifoga det men blurra namn/personuppgifter?

Med andra ord så har det genererat i en polisanmälan.

Senast ändrad:
Jäkla LF.. Jag kringgick spelspärr genom att swisha min polare och han la spel åt mig. Han hade LF. De reagerade till slut och hotade med att säga upp alla hans tjänster inom 2 veckor. Han svarade på alla deras frågor och gav underlag på varenda transaktion och ändå fick han jaga dem i flera dagar på telefon och sen med löfte om att aldrig mer swishas med mig undkom han uppsägningen. Men egentligen, hur sjukt? Fan har banken med det att göra om vi vill swisha varandra och spela. Och fine, låt oss säga att det är så jättefarligt med våra swishar, hur fan kan de vara så otroligt otrevliga och omöjliga att få göra ett sansat informationsutbyte med? Sätter en helt sjukt tajt deadline och tar sen 1 vecka på sig att ens öppna dokumenten man skickar. Det hela är ju upplagt för att kunden ska faila

Jäkla LF.. Jag kringgick spelspärr genom att swisha min polare och han la spel åt mig. Han hade LF. De reagerade till slut och hotade med att säga upp alla hans tjänster inom 2 veckor. Han svarade på alla deras frågor och gav underlag på varenda transaktion och ändå fick han jaga dem i flera dagar på telefon och sen med löfte om att aldrig mer swishas med mig undkom han uppsägningen. Men egentligen, hur sjukt? Fan har banken med det att göra om vi vill swisha varandra och spela. Och fine, låt oss säga att det är så jättefarligt med våra swishar, hur fan kan de vara så otroligt otrevliga och omöjliga att få göra ett sansat informationsutbyte med? Sätter en helt sjukt tajt deadline och tar sen 1 vecka på sig att ens öppna dokumenten man skickar. Det hela är ju upplagt för att kunden ska faila
Sinnessjukt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp