Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Negativa kommentarer

:D
Har erbjudit mig att bjuda på öl nere i Skåne men än har ingen nappat.
Skriva långa inlägg om mitt liv här gynnar ingen.
Kanske en vacker dag...

Varför fick ja redan sedan tidigare ”vibbar” av att Du är från min ”by” - Falsterbo eller iallafall från ”näset”...

Jag hade en kris då, inte nu. Det ligger bakom mig redan så vem ska jag förlåta?

Även om din kris ligger bakom dig så har du inte bearbetat alla känslor som uppstod då du förlorade företaget och vänner.

Ofta när man har hamnat i en kris så har man också varit utsatt för en chock..ett trauma i livet.

Att gå omkring i flera år med obearbetade känslor som svek,ilska,utsatthet kan vara förödande på ens personlighet och känsloliv.

Man märker det inte på en gång men när man går och bär på känslor som:

- Det är ingenting mot hur jag har haft det!?. Eller
- Jag kommer aldrig glömma vad de eller dem gjorde mot mig.
-Ensam är stark... osv. så gror det inom oss.
Vi bygger upp murar för att skydda oss mot liknande händelser.

Vi föder bitterhet och EGOT som vi tror jobbar åt oss.

Men just bitterhet och ett för stort ego är våra värsta fiende. Vi blir aggressiva,elaka,missunnsamma,har svårt för närhet och att visa glädje över andras framgångar.

Så jag tror och misstänker att du behöver för din egen skull försöka att förstå och förlåta dem som svek dig där och då,när du var i chock och i kris.

Jag har nappat. Tar gärna öl med dig. Jag kan skicka mitt nummer till dig via private. Funkar var som helst i södra delarna av Skåne eftersom vi båda bor där :)

Please please. Det enda vi inte behöver här är hat. ALLA HAR RÄTT till sinåsikter. Svullo och trött-i själen. Jag ber er ödmjukt att sluta det här.
Love
Love
Fan. jag är ju ny här. Känns konstigt med mitt inlägg.

Please please. Det enda vi inte behöver här är hat. ALLA HAR RÄTT till sinåsikter. Svullo och trött-i själen. Jag ber er ödmjukt att sluta det här.
Love
Love
Du har så rätt!! :oops:
Välkommen hit,inget inlägg är konstigt... skriv på bara!!:D:D

Love
Love

Välkommen!

Seriöst, har inte alla rätt till en åsikt? Man kanske inte håller med, man kanske tom uppfattar den andra personens åsikter aom kränkande men man kan väl knte införa censur på ett forum bara för att man anser att man blir ”påhoppad”
Någonstans måste man kunna argumentera för sin sak och acceptera att man ser olika på saker.
Har på flera ställen skrivit om curlandet på detta forumet och fått enormt med skit för det. Tyvärr ger detta mig rätt, det curlas något enormt här, inte något annat forum har jag upplevt samma.
Livet är hårt men man måste hela tiden fortsätta framåt omger man sig med människor som tycker samma som en själv hela tiden så rör man sig inte framåt. Då står man stilla.

Och nu väntar jag på hela batteriet av kommentarer, lugnt, bring it :D
Jag är för fet för ett FUCK kan inte se ner till marken nå mer :D:p

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp