Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Negativa kommentarer

Jag är mer aktiv här på forumet än vad jag är på mitt egna jobb, det du skriver där gör du bara för att få fram din egna agenda vilket är ganska tydlig för samtliga vad den är. Förstår inte vrför du måste ljuga. Vem på forumet har skyllt på exemplevis kvinnor för att deras ekonomi är dålig? Eller bögar och invandrare för den den delen.
Sen att det är åt helvete med kriminalitet och bostäder eller massa annat tack vare den ansvarslösa invasionen utav utomeuropeiska analfabeter det är en annan femma.

Sen en annan sak. Dessa som ofta har en tråkig ton här - upplever ni inte att det i 9 fall av 10 är "gäster" ?
Folk som inte är registrerade utan kommer in som gäster och minsann ska försöka få oss utsatta att fatta hur dumma i huvudet och blåsta vi är.

Jag har efterfrågad ganska många gånger att man ska vara tvungen & regsitrera sig för att få skriva men jag har alltid blivit nedröstad :D

Nej jag håller inte med att det bara är gäster det gäller, många registrerade har bidragit till en hårdare stämning här inne.
Och jag tror inte att Kronofogden ljuger om ngt... hen syftar på åsikter som börjar bli rådande här och du tog ur en mening ur sitt sammanhang. Som jag vidare gör en koppling till inlägg som "det går dåligt för sverige" "det här landet är åt helvete" och liknande.
Trodde ett tag att det bara var jag som kände att klimatet här inne har hårdnat och börjar glida ifrån lån och ekonomi till andra åsikter men det verkar som att fler har märkt det.

Jag har efterfrågad ganska många gånger att man ska vara tvungen & regsitrera sig för att få skriva men jag har alltid blivit nedröstad :D

tycker jag med att man inte ska kunna skriva som gäst.

tycker jag med att man inte ska kunna skriva som gäst.

Ja alltså alla skräpinlägg som typ "Lona biligt av oss" sen någon fransk sida, det är alltid gäster som lägger upp sådant ju.

Jag är mer aktiv här på forumet än vad jag är på mitt egna jobb, det du skriver där gör du bara för att få fram din egna agenda vilket är ganska tydlig för samtliga vad den är. Förstår inte vrför du måste ljuga. Vem på forumet har skyllt på exemplevis kvinnor för att deras ekonomi är dålig? Eller bögar och invandrare för den den delen.
Sen att det är åt helvete med kriminalitet och bostäder eller massa annat tack vare den ansvarslösa invasionen utav utomeuropeiska analfabeter det är en annan femma.

Sen en annan sak. Dessa som ofta har en tråkig ton här - upplever ni inte att det i 9 fall av 10 är "gäster" ?
Folk som inte är registrerade utan kommer in som gäster och minsann ska försöka få oss utsatta att fatta hur dumma i huvudet och blåsta vi är.

"Sen att det är åt helvete med kriminalitet och bostäder eller massa annat tack vare den ansvarslösa invasionen utav utomeuropeiska analfabeter det är en annan femma."

Vad menar du med det där?

Har ni sett att om man klickar på en användare och sen väljer "ignorera" så ser man inte personens inlägg längre?

Jag gjorde just det på diverse personer med skev människosyn, och om ni gör likadant på de som irriterar er så kommer vi alla att få en mycket trevligare tillvaro! :)

Är det inte så att när man är stressad och frustrerad så kanske man är lite känslig och tar åt sig mer än vanligt ?
Jag fungerar så i varje fall.
Sen är det väl så att sanning ibland känns hård just pga de orsakerna jag skrev.
Det är säkert inte så illa menat.❤️

Nej, till exempel "ansvarslösa invasionen utav utomeuropeiska analfabeter" var nog skrivet i fullständig välvilja och med massor av den respekt och hänsyn som vederbörande förväntar sig av andra.

Är det inte så att när man är stressad och frustrerad så kanske man är lite känslig och tar åt sig mer än vanligt ?
Jag fungerar så i varje fall.
Sen är det väl så att sanning ibland känns hård just pga de orsakerna jag skrev.

Klokt. Så är det med största sannolikhet.

Nej, till exempel "ansvarslösa invasionen utav utomeuropeiska analfabeter" var nog skrivet i fullständig välvilja och med massor av den respekt och hänsyn som vederbörande förväntar sig av andra.
Har missat det inlägget.

Kronofogden dina kommentarer är inte värt att begrunda eftersom du skriver i 9 fall av 10 politiskt korrekt vänstersmörja som borde göra sig bättre på twitter med likasinnade? Detta är ett forum om lån och ekonomi och dylikt. Inte ett forum där du ska lyfta fram KlimatGreta och andra idoler.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp