- Meddelanden
- 92
- Mottagna reaktioner
- 20
- Poäng
- 102
Känner mig bara låg och ledsen idag då jag tänker på de 2.5 åren som gått sedan jag hamnade i denna skit. Från första smslånet till alla inkasson mera smslån tills det inte gick längre. Hamnade naturligtvis med en massa till Kf till löneutmätning osv osv. Alla nätter som man satt uppe för att kolla vilket lån man skulle betala in först för att kunna låna igen, denna hemska postbil som kom med alla brev , ja allt var kaos, och man mådde så dåligt så dåligt.Dessutom när inget man gjort har varit för att man ska leva ett lyxliv utan för att klara av vardagen med mat och räkningar. Blir också så ledsen över alla hemska avgifter som alla inkasson har, ett lån som är ganska stort och ligger hos ett inkasso kommer att kosta mig 300000 kr innan jag har betalat det klart!! Har verkligen kämpat och har under det senaste året betalat bort flera smslån som jag haft Har också kunnat deala med flera bolag och fått bra avbetalningar men ändå känner jag mig så ledsen idag.....varför tog jag det första smslånet? Önskar att alla smsbolag har varit tvingade att stänga. Har världens ångest varje gång lönen kommer , kommer jag att klara det denna månad också? Vet att många av er känner igen sig i allt detta, men ville bara få skriva av mig. Kämpa på alla därute, vi får ta en dag, en månad i taget!