Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nedskrivning skuld/ränta

Nu blev det inte så, men vad skulle en domstol gjort i ärendet om det gick så långt?
Jag bad om en muntlig förberedelse i målet hos tingsrätten. Jag kan ha fel men känns som 99 procent av alla inkassobolag då tar en avbetalningsplan.

Tanken är att jag ska betala in 30k i december då åker 250 000 bort från kronofogden för så många dra tillbaka då :) sen 30k i april igen :) så hinner dom andra 130k minska fort ner på utmätningen :)

I månaden? Nej det tycker jag väl absolut inte. Speciellt inte om du har flera lån.
Fast säg du har 100k där och bara räntan kostar 2000 ? Då klart måste dom ha räntan plus avgifter plus amortering . Såklart tycker vi alla olika , men förstår dom behöver lite mer i månaden om det är 100-150k i skuld

Jag bad om en muntlig förberedelse i målet hos tingsrätten. Jag kan ha fel men känns som 99 procent av alla inkassobolag då tar en avbetalningsplan.

Nä det kan nog stämma, du hade bestritt föreläggande?

Jag kanske missuppfattade nog sammanhanget, jag trodde du dragit dem till domstol för att dom vägrade en nedskrivning av skulden och att det var vad du ville ha domstolen att fastställa

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp