Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nedskrivning skuld/ränta

Du är ju en evig kassako för dem i och med att du enbart betalar räntorna månad efter månad, år efter år. Svårt att tro att de skulle gå med på någon nedsättning.
Är det så är det nog skuldsanering som gäller.
Jag mailade vivus för ca 2 år sedan och sa behöver ha betalningsplan räntefritt för jag kommer ansöka om skuldsanering i framtiden för hade 1,2 miljoner i lån i krediter .. helt plötsligt var det inga problem med räntefritt både hos vivus och onea :)

Jag mailade vivus för ca 2 år sedan och sa behöver ha betalningsplan räntefritt för jag kommer ansöka om skuldsanering i framtiden för hade 1,2 miljoner i lån i krediter .. helt plötsligt var det inga problem med räntefritt både hos vivus och onea :)
Grattis till det isåfall! Det enda jag lyckades med var att få ned räntan lite hos Konsumentkredit. Men det var först efter ett år med skötta inbetalningar på ett lån med 30% ränta.

Pratade med Gothia idag i telefon och frågade hur det såg ut att få sina mål tillbaka dragna från kronofogden och lägga upp en plan och kanske till och med räntefrys . Jag skulle ringa dom på måndag igen för mer diskussioner , men dom sa att dom kan dra tillbaka alla målen bara dom får en del summa . Hoppas absolut på räntefrys nästa vecka :) hade varit guld värt !

Pratade med Gothia idag i telefon och frågade hur det såg ut att få sina mål tillbaka dragna från kronofogden och lägga upp en plan och kanske till och med räntefrys . Jag skulle ringa dom på måndag igen för mer diskussioner , men dom sa att dom kan dra tillbaka alla målen bara dom får en del summa . Hoppas absolut på räntefrys nästa vecka :) hade varit guld värt !
Senast jag gjorde en liknande grej med dom fick jag betala 10K.

Senast jag gjorde en liknande grej med dom fick jag betala 10K.
Ja men det är ju ändå ok om dom dra tillbaka 100k totalt ! Han nämnde runt 8k ! Men skulle diskutera mer på måndag :) mest vill jag ha fryst ränta ! Verkade inte omöjligt heller !

Ja men det är ju ändå ok om dom dra tillbaka 100k totalt ! Han nämnde runt 8k ! Men skulle diskutera mer på måndag :) mest vill jag ha fryst ränta ! Verkade inte omöjligt heller !
Dom brukar ha extremt höga månadsbetalningar. Typ 3000.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp