Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

NC Finance finns de kvar??

Någon som blivit beviljat på sistone? Finns de kvar? Sökte för 3 dagar sedan, fick mejl om att de skulle återkomma inom 2-5 dagar. Men ingen Uc har tagits och nu har min uc blivit katastrof för jag sökte annat efter NC Finance så nu är det liksom ingen idé :(

Någon som blivit beviljat på sistone? Finns de kvar? Sökte för 3 dagar sedan, fick mejl om att de skulle återkomma inom 2-5 dagar. Men ingen Uc har tagits och nu har min uc blivit katastrof för jag sökte annat efter NC Finance så nu är det liksom ingen idé :(

För mig tog de 5 dagar o få svar. O blev nekad. Med 23.8 i risk den gången. Hoppas du har mer tur.

För mig tog de 5 dagar o få svar. O blev nekad. Med 23.8 i risk den gången. Hoppas du har mer tur.
Tack för svar :)
Då blir jag också nekad ska jag tro, 6 nya ff på bara 2 dagar är inte bra!

Det beror på. Håller tummarna. Testa brixo?
Tack!
Nej inte testat Brixo, kvalar inte in på deras inkomstkrav, fattas 4000 kr för att nå upp till det, och nu som sagt är min riskprognos över 40% så nu ska jag bara kämpa ett år till och söka via Advisa igen.

Idag ska jag betala det sista på Nätlån (ligger hos Granit inkasso). ibland undrar jag om det är två steg fram och ett steg bak eller två steg bak och ett steg ram. Men tror ändå att det är det första.

Hur ser det ut för dig?

Det är ett riktigt pussel o hålla på såhär. Hoppas de löser sig.

Det är katastrof för mig. En uc risk på 66.7 som ja hoppas trillar ner drastiskt när vivus försvinner.. varje dag är en kamp känns de som.

Hej hur gick det? Fick du något svar?

Det är ett riktigt pussel o hålla på såhär. Hoppas de löser sig.

Det är katastrof för mig. En uc risk på 66.7 som ja hoppas trillar ner drastiskt när vivus försvinner.. varje dag är en kamp känns de som.
Min vivus skuld försvann när jag släppte den till inkasso! Men det som stjälper mitt betyg mest är kreditkortet på 5000 kr. Förödande för betyget om det övertrasseras med 100 kr!!!
Så har du kreditkort se till att du minskar skulden på dem, kommer göra underverk för betyget.

Min vivus skuld försvann när jag släppte den till inkasso! Men det som stjälper mitt betyg mest är kreditkortet på 5000 kr. Förödande för betyget om det övertrasseras med 100 kr!!!
Så har du kreditkort se till att du minskar skulden på dem, kommer göra underverk för betyget.

Släpper Vivus till något externt inkassobolag? För först får man ju en påminnelse från Vivus Inkasso, vad sker därefter?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp