Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nanokredit - NU utan UC på årslån

Vill informera om att jag tidigare idag fick ett sms från ovanstående bolag om att nu ansöker man om deras årslån upp till 20.000kr med löptid på max 2 år - UTAN UC ! De tar nu ”endast” en Bisnode upplysning ! Kan vara bra att veta om någon vill ta ett lån därifrån !
Trevlig helg alla

https://nanokredit.se/

Senast redigerad av en moderator:
Hej någon som blivit beviljad årslån och vet hur lång handläggning det är? Blev beviljad (på skärmen) kl 18 igår. Fick ett mejl att dem skulle återkomma inom 15 minuter under öppettider med ett ”besked”.

Inget svar under dagen och har mejlat men inget svar??

Som jag skrev här ovan, så skall årslånet vara utan UC och om man går in på deras hemsida, så framgår det att dom tar Bisnode upplysning!

Vad sökte Du på?

tjena Kim!
Ville bara vara 100% säker innan jag själv söker. Detta pga att det på flera jämförelsesajter står att de använder UC. Inte min mening att framställa dig som icke trovärdig på något sätt :)

tjena Kim!
Ville bara vara 100% säker innan jag själv söker. Detta pga att det på flera jämförelsesajter står att de använder UC. Inte min mening att framställa dig som icke trovärdig på något sätt :)

Nej nej vännen, det trodde jag inte heller...ville bara förtydliga det jag skrev...

tjena Kim!

Med tanke på sms:et jag fick där dom var tydliga med att deras årslån nu var utan UC, så antar jag att dom ganska nyligen har ändrat från UC till Bisnode och det har nog inte alla andra ”sidor” uppdaterat ännu... Vet faktiskt inte varför jag fick sms från dom om detta då jag aldrig själv har lånat av dom

Jag tog ett lån från dem för några veckor sedan och dem tog inte uc på mig. Däremot så ringer dem upp en...

Hej ! Alex vad hade du för förutsättningar många uc ff? Vad sökte du på o blev beviljad? /Ruben

Hej

Dem tar inte uc, dem tog bisnode och där hade jag ca 15 ff...

min uc är 17 ff ca 400 inkomst 500 blancolån

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp