Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nanokredit, kan jag få lån trots gammal inkasso hos dem??

Det kommer från kreditupplysningsföretaget, kommer inte ihåg från vilket.

Tack! Vilken tur vill inte få hem nåt... Du är en klippa:)

Fick inget svar av dig på min fråga tidigare i detta ämnet så frågar igen.
Var väl du som var "oregistrerad" först.
När lånade du senast då du lät det gå till inkasso?
Hur ser det ut i övrigt för dig. Inkomst, skulder,anmärkningar?

Fick inget svar av dig på min fråga tidigare i detta ämnet så frågar igen.
Var väl du som var "oregistrerad" först.
När lånade du senast då du lät det gå till inkasso?
Hur ser det ut i övrigt för dig. Inkomst, skulder,anmärkningar?
Hej, ja det var jag:/) sorry missade din fråga . Var ett och ett halvt år sen jag lånade sist. Inga anmärkningar, inkomst 260.000 och Nästan det dubbla med skulder.

Man kan alltså ha lån hos både nanokredit och nanoflex samtidigt? I så fall kan man ju testa och se....Har fortfarande inte fått mail om att en upplysning har tagits, någon som vet vartifrån de tar den?

Enligt Nanokredits och Nanoflex kreditvillkor tillåter de inte anmärkningar

Jag har inga anmärkningar. Men någon som vet vad de använder sig av för upplysning samt om det är svårt att få hos båda samtidigt?

Eftersom Nanoflex ligger på egen hemsida nu kan man ha lån hos båda, jag har dock inte haft det samtidigt utan jag brukar varva dem varannan månad cirka. Eftersom jag tidigare haft lån hos dem båda när de låg på Nanokredits hemsida var det inte svårt för mig att få lån hos Nanoflex när de öppnade på egen sida. När det gäller kreditupplysningen kan jag tyvärr inte hjälpa dig har tittat igenom de som ligger under MinUpplysning men där finns de inte hoppas någon annan kan svara på det.

Ca5tio, du kommer inte ihåg om du fick upplysningen med posten? Då jag är bortrest vill jag helst inte att något kommer hem.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp