Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nödkontanter

Sökt i morse

Inget svar...antar att man inte är beviljad då eftersom de som fått lån verkat få in pengarna direkt...

Någon mer som har hört något från nödkontanter? Jag sökte i söndags kväll... inget svar. Är det någon här som har väntat länge och fått det beviljat? Eller är det utbetalning direkt för de som blir beviljade.

Nej, de svarar inte alls och jag tycker att kan de överhuvudtaget varken svara på mail eller i telefon och ge besked om ett lån är godkänt eller man får avslag så har de inte skött låneansökan korrekt och de borde se till att förfrågan från UC tas bort. Nej, dessa kan jag verkligen INTE rekommendera. Jag känner mig hemskt lurad.

svar

hej jag fick svar efter 2 dagar avslag
sökte igen fick svar dagen efter avslag

man borde anmäla de till finans inspektion för deras beteende

Håller med Alex

Ja, man borde nog prata med en konsumentvägledare om vad som har hänt och om man kan gå vidare med ärendet. Att inte kunna få ett svar på en ansökan tycker jag är märkligt trots att jag har skickat upprepade mail och försökt ringa dem.

De har nog inga pengar kvar att låna ut ochdt gäller även cashbar som har samma beteende

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp