Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nödkontanter

Fick ett mail från dem nyss kl 13.15 att mitt sökta lån på 15 000 kr är beviljat.
Frågar er som lånat där , Hur länge tar de innan man får pengarna på kontot efter att det blivit beviljat ? Har swedbank som bank.

Jag fick varken mail eller brev, sökte via e leg den 25 juni.

Oseriöst företag!

Jag sökte den 24 på eftermiddagen med e-leg. Fick en UC på måndagen. Sedan dess har jag inte hört någonting. Jag har mailat till dem upprepade gånger och idag skickade jag till slut vidare mailet till Keycode som tycks äga Nödkontanter men jag får inga som helst svar. Jag känner mig fruktansvärt förnedrad av dem.

Jag sökte i söndags kväll och hade pengarna på måndag vid 10.00
Dock har jag ingen kontakt med dom fått ännu
Har mejlat ang höjning och hur man betalar och om man får hem ett avl men knäpptyst
Är de någon om vet.

Jag sökte den 24 på eftermiddagen med e-leg. Fick en UC på måndagen. Sedan dess har jag inte hört någonting. Jag har mailat till dem upprepade gånger och idag skickade jag till slut vidare mailet till Keycode som tycks äga Nödkontanter men jag får inga som helst svar. Jag känner mig fruktansvärt förnedrad av dem.

Jag sökte den21 Uc tagen 22, sökte om igår ifall det blivit nåt fel, NY UC idag..... Inga som helst svar....

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp