Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nödkontanter

Jag fick in pengarna för ett par minuter sedan. Sökte i förrgår kväll. Inget besked eller svar på mail dock. Var enligt brevet hem förbeviljad.

Är det någon av er som fått pengarna som sökt via "papper" så att säga... alltså skickat in ansökan via posten ... inte via e-leg... har någon av er fått något svar eller pengar?

Sådär! Nu kom pengarna in på mitt konto.
Jag har 3st anmärkningar(gamla) och tjänar cirka 3000.000kr per år.
20.000kr fick jag nyss in på kontot plus ett mail från en Johanna Fredriksson på Key Kode att jag var beviljad.

jag ställer frågan igen.... Är det någon av er som fått pengarna som sökt via "papper" så att säga... alltså skickat in ansökan via posten ... inte via e-leg... har någon av er fått något svar eller pengar?

De tar UC. Känner mig jätteledsen. Fick hem erbjudande om att jag redan var förbeviljad, ansökte online i söndags. De tog en UC i måndags. Jag fick mail från Brevo om det på tisdagen. Sedan dess har jag inte hört ifrån dem. Jag får inga mail, inga brev med vanliga posten och definitivt inga pengar insatta. Jag har försökt skicka e-post till dem, inget svar. Jag är ju övertygad om att detta måste betyda avslag men orkar de verkligen inte skicka ut i varje fall ett kort mail om att det är avslag? Jag tycker de verkar väldigt oseriösa.

vad har ni som fått avslag haft för inkomst?

De tar UC. Känner mig jätteledsen. Fick hem erbjudande om att jag redan var förbeviljad, ansökte online i söndags. De tog en UC i måndags. Jag fick mail från Brevo om det på tisdagen. Sedan dess har jag inte hört ifrån dem. Jag får inga mail, inga brev med vanliga posten och definitivt inga pengar insatta. Jag har försökt skicka e-post till dem, inget svar. Jag är ju övertygad om att detta måste betyda avslag men orkar de verkligen inte skicka ut i varje fall ett kort mail om att det är avslag? Jag tycker de verkar väldigt oseriösa.

Prova ring dit istället. De har öppet till 15.00 på vardagar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp