Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nödkontanter

jag funderar det samma låter mest som lekstuga här.

och du som fick 40000 utbetalt.det är ju inte dina pengar och dom kommer garanterat be dig betala tillbaka,som vilken bank som hellst gör när det händer.

Inte larv

Nj det är inte larv , jag sökte i går kväll fick mail efter 1 timma att lånet var godkänt och att pengarna var insatta på kontot. Jag kollade imorse och pengarna fanns där......Så dt är inget larv från min sida....

Vad skulle jag vinna på att ljuga om det ??

har ännu ej fått svar:(

Skickade in igår vid halv 1 tiden,ännu har ej mail eller nåe pengar synts till,så jag undrar vilken tid ni fick era pengar ni som fått beviljat o ni som fått avslag fick ni nått mail om detta ?

:(

Skickade in igår vid halv 1 tiden,ännu har ej mail eller nåe pengar synts till,så jag undrar vilken tid ni fick era pengar ni som fått beviljat o ni som fått avslag fick ni nått mail om detta ?

jaha här har varken mail eller nått kommit...O inte har jag betalningsanmärkningar heller o tjänar bra..Skumt

sökte 20000.-
och fick insatt 40000? har försökt ringa men inget svar
vet inte om man vågar röra mer än de 20 som jag sökte då jag fått 20tusen för mycket
eller bara vara tyst och låtsas som ingenting kanske ,,har ju nytta av dom ;)
de var nog mina 20 du fick

Så som jag tolkar kommentarerna här så verkar det som om endast de med huslån har fått lånen beviljade. Ni som fick erbjudandet hemskickat med posten har någon av er fått lånet beviljat? Har de tagit UC eller ej? Meningarna går i sär här. Har de tagit UC på någon av er som har sökt?
Jag antar att vi som har relativt låg fast inkomst och flera lån kan glömma detta lån även om det kallas "Nödkontanter".

UC tagen

Prenumererar på minuc och det är taget en uc-förfrågning, inget svar om jag är beviljad eller inte

Ingen UC

Fick beviljat lån i Torsdags och pengar insatta samma dag, jag har kollat nu det är ingen UC tagen på mig .....

Himla konstigt att en del får uc och en del inte, misstänker då att jag får avslag eftersom de tog uc på mig

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp