Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nödkontanter

Så som jag tolkar kommentarerna här så verkar det som om endast de med huslån har fått lånen beviljade. Ni som fick erbjudandet hemskickat med posten har någon av er fått lånet beviljat? Har de tagit UC eller ej? Meningarna går i sär här. Har de tagit UC på någon av er som har sökt?
Jag antar att vi som har relativt låg fast inkomst och flera lån kan glömma detta lån även om det kallas "Nödkontanter".

Jag har inget hus,har massa skulder o lån men inga betalningsanmärkningar,men fick 20000 idag

Du som fick beviljat den 21/6 har du många förfrågningar på UC?
Tjänar själv bra men har massor av förfrågningar typ 25.inga betalningsanmärkningar.

Samma här,massa massa förfrågningar,fått avslag överallt,men INTE här:) Hur bra kan det bli,Visst ett lån till,men behöver pengarna ju

Vad bra.Håller då verkligen tummarna att det blir något positivt svar för mig också.

Hej
Jag har aldrig skrivet här innan men följt trådar. Jag ansökte om lån i tors och har inte fått svar ännu, men jag kollade mitt konto och jag har fått mitt lån insat . Jag har mååånga uc och stora skulder pga olika anledningar.

Jag har faktiskt inte koll på.mina uc, men det är många. Är spelberoende så har gjort måna akut lån. Dock fri sen 2månader och får hjälp med ekonomin nu

Söte åxå i Torsdags

Men har ej fått svar och inga pengar...Attans också då gick det väl inte vägen
mad.gif
Eftersom Ni andra redan fått era pengar

Har ni som fått pengarna bara fått pengarna insatta utan att få något som helst besked via mail eller så?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp