Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nödkontanter

Betalningsanmärkning

Jag har en betalningsanmärkning ganska ny

Marita, har ingen eller 1? Men du hade väl inte heller fått varken svar eller pengar?
Så är det någon av er som fått lånet och pengarna insatta fast ni har betalningsanmärkning/ar?

Har någon försökt maila eller ringa dom?
verkar konstigt om man betalar ut utan att meddela tycker jag.

Betalningsanmärkning

Jag skrev fel innan jag har en ganska ny

Inkomst

Jag tjänar 280 000 kronor per år , har en hel del förfråganingar vet ej exakt hur många , men det verkar ju inte som om man är beviljad eftersom inga pengar inkommit eller mail vare sig det är ok eller inte. Jag börjar tycka allt är ganska mysko.

Hej!
jag sökte i torsdags kväll inget svar än så länge.Inga betalningsanmärkningar men sjukt många förfrågningar.
prövat att maila till Nödkontanter för 2 timmar sedan .Inget svar.
undrar om du som sökte om fick svar.

Jag ansökte i torsdag och har fortfarande inte fått besked via mail. Men gissa om jag blev förvånad då jag loggade in i internetbanken imorse. 15.000 kr från Nödkontanter insatta! Jag skulle dock ha provat på 20.000 direkt. Det kanske hade gått igenom. Men det kanske går att höja lånet sen.

Jag ansökte i torsdag och har fortfarande inte fått besked via mail. Men gissa om jag blev förvånad då jag loggade in i internetbanken imorse. 15.000 kr från Nödkontanter insatta! Jag skulle dock ha provat på 20.000 direkt. Det kanske hade gått igenom. Men det kanske går att höja lånet sen.

Och hur ser din ekonomi ut?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp