Är dom aktiva?
Försökt kontakta dom både via telefon och mail utan framgång.
Dom har dragit autogiro på mig trots att jag slutbetalat min skuld hos dom i April!
Du måste stänga av din autogirodragning annars fortsätter de att dra. Har de dragit varje månad från april till nu?Är dom aktiva?
Försökt kontakta dom både via telefon och mail utan framgång.
Dom har dragit autogiro på mig trots att jag slutbetalat min skuld hos dom i April!

Har tagit bort autogirot direkt när jag upptäckte det inte det som är problemet nu utan att få kontakt med dom. Har ringt, skickat via hemsidan och mailat utan lycka. Kommer ju fram på telefon till en kö som en röst sen säger att det finns ingen före dig i kön hur länge som helst. Om det inte finns någon före i kön så SVARA då! haha fan va drygt detta är blir galen på sånt här, har annat att lägga min energi på istället för att jaga idioter.Jag förstår att du blir förbannad men gå in på din internetbank och stäng av autogirodragningen på än gång är de inte aktiva så skiter ju de i det utan de plockar ju dig bara på pengar. Sen får du komma på ett sätt att få tillbaka det de dragit sen april du har ju bevis på ditt konto att de gjort dragningar fast skulden var slutbetalt. Vet inte om du kan vända dig till kfm för att få tillbaka det de är skyldig dig eller någon annan instans om du inte kan få svar från dem. Har du använt kontaktformuläret på deras sida också. Du kan också skriva ett rekommenderat brev till dem med mottagningsbevis om det kan få dem att svara