Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nån som lånat på harryscash ?

Han menar att med NORDEA personkonto så är kontonummret detsamma som ditt personnummer alltså i princip omöjligt att fakea..

Är det ingen som redan har lån hos dem och inte har Nordea som kan mejla eller ringa dem så vi kan få veta istället för att komma med olika spekulationer varför bara Nordeakunder kan låna.

alltså det är väll bara ringa fråga själv om de betalar ut till annan bank.så svårt kan det väll inte vara.

Jag har Nordea så jag behöver inte bry mig jag tänkte närmast på alla som har annan bank som kanske vill låna igen.

Orka ringa dem, detta är bara samma visa som vi varit med om flera gånger tidigare. Nya bolag som startar och sedan försvinner direkt med massa konstiga förklaringar...

Varför inte ringa eller mejla istället för att spekulera hit och dit om orsaken.

Har mailat dom och dom säger att kravet på Nordeakonto kommer försvinna efter sommaren, att dom infört det som en extra säkerhet över sommaren pga tillfällig personal som jobbar då.

Öh. Jag har SEB och fick lån hos dom. De var jättetrevliga...

Att de bara lånar ut till Nordea personkontokunder infördes förra veckan när fick du ditt lån?

Nya kunde

Står det inte att bara nya kunder måste ha nordea?

Gamla kunder ska ju inte vara några problem då de redan är verifierade

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp