Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nån som har testat Reloan

Japp. Hade bra lön, förklarade hur ser ut min plan om du godkänner min ansökan och att jag kommer även spara några lappar. Min kalkyl stämde. Men om det är okej om jag frågar: har du spel transaktioner?
Nix inga spel.

Vad bra! Som sagt, gör din egen budget: dina totala inkomster, alla utgifter samt kostnader för andra lån/amorteringsplaner. Skriv ner allt, de ser vad du betalar varje månad, om du gör det själv med ocr eller autogiro. Förklara att det kostar dig mkt och du går back, men med deras lån kommer du t.o.m. spara kanske och det stämmer att man gör det med en enkel avbetalningsplan. Du ska kunna visa dem att du har koll och kommer få kontroll. Prata i lugn och ro när du går igenom din ekonomi och budget. Jag tror/hoppas att det hjälper. Bekräfta att du vill bara samla och att du kan meddela dem alla betalningsuppgifter till de andra skulder omgående så att de kan betala dom.

Vad bra! Som sagt, gör din egen budget: dina totala inkomster, alla utgifter samt kostnader för andra lån/amorteringsplaner. Skriv ner allt, de ser vad du betalar varje månad, om du gör det själv med ocr eller autogiro. Förklara att det kostar dig mkt och du går back, men med deras lån kommer du t.o.m. spara kanske och det stämmer att man gör det med en enkel avbetalningsplan. Du ska kunna visa dem att du har koll och kommer få kontroll. Prata i lugn och ro när du går igenom din ekonomi och budget. Jag tror/hoppas att det hjälper. Bekräfta att du vill bara samla och att du kan meddela dem alla betalningsuppgifter till de andra skulder omgående så att de kan betala dom.
Har gjort exakt såhär tidigare. Men fått avslag med motiveringen du måste ha medsökande. För man fråga vad du fick för belopp beviljat? Medsökande eller utan?

Har gjort exakt såhär tidigare. Men fått avslag med motiveringen du måste ha medsökande. För man fråga vad du fick för belopp beviljat? Medsökande eller utan?
Med Nystart finans menar du?
Jag samlads nästan 200tkr utan medsökande men min lön blev typ 800kr högre när jag ringde. Hade ca 27000kr efter skatt om jag minns så det är viktigt, att man kunna klara sig utan medsökande, efter kalkylen.

Med Nystart finans menar du?
Jag samlads nästan 200tkr utan medsökande men min lön blev typ 800kr högre när jag ringde. Hade ca 27000kr efter skatt om jag minns så det är viktigt, att man kunna klara sig utan medsökande, efter kalkylen.
Ja på nystart. Samlade du bara lån? Några inkasso?

Ja på nystart. Samlade du bara lån? Några inkasso?
Både och, inkasso, Qliro, sms lån allt skit. Sökte bara Slantar igår men thats it, kommer inte slarva mer med snabblån. Jag fick också avslag innan dess men helt ärligt jag har ljugit lite, med hyran tex och de kunde se allt. När jag blev beviljad så var jag totalt ärlig med en riktig bra plan. De betalar allt åt dig, du får inga cash på kontot.

Både och, inkasso, Qliro, sms lån allt skit. Sökte bara Slantar igår men thats it, kommer inte slarva mer med snabblån. Jag fick också avslag innan dess men helt ärligt jag har ljugit lite, med hyran tex och de kunde se allt. När jag blev beviljad så var jag totalt ärlig med en riktig bra plan. De betalar allt åt dig, du får inga cash på kontot.
Okej, men det låter bra. Nej, är inte ute efter cash på kontot utan att samla allt skit.

Tänkte fråga lite mer hur din situation ser ut. Fick du avslag när du sökte på deras sida, och ringde och de godkände? Eller var det tid emellan? Hur var din kreditvärdighet? Hur redovisade du din plan? Muntligt på telefon eller skickade du in något? Vilken ränta har du på ditt lån?

Tänkte fråga lite mer hur din situation ser ut. Fick du avslag när du sökte på deras sida, och ringde och de godkände? Eller var det tid emellan? Hur var din kreditvärdighet? Hur redovisade du din plan? Muntligt på telefon eller skickade du in något? Vilken ränta har du på ditt lån?
Jag sökte tidigare med betalningsamnärkningar via Lendo. Fick erbjudande av Nystart finans och tackade ja. De ringde, gick igenom mitt konto och till slut krävde dem medsökande eller avslag. Jag provade ett år senare via Advisa, betyg var 9% tror jag med den värste batalningsanmärkningen: misskött av kredit från jävla Goodcash. Igen var det Nystart finans och samma sak,, beviljad, medsökande som krav efter deras samtal sen avslag. Skillnaden var att jag byte jobb, hade bättre årsinkomst/månadslön så jag ringde själv efter 5 dagar och förklarade med alla detaljer min situation som jag skrev innan till Nelyh och då tyckte dem att jag har bra koll och mina framtide ffsättningar ser bättre ut så de betalade alla mina gamla skulder. Jag mejlade dem alla ärenden, betalningsuppgifter OCR mm och allt var klar efter bara två dagar.

Räntan var ganska hög men hade inget val, mellan 14 och 15%. Det var bara skönt att betala ca 3000kr/månad till dem istället för massa olika inkasso, krediter avbetalningsplaner. Jag kunde spara 7tkr/mån. Jag betalar av fortfarande mitt Nystarts lån tills jag blir av med alla UC ff, bättre betyg, scoring mm. Helt sjukt att betyget och scoring blir riktigt nice när en UC ff försvinner istället för en betalningsanmärking. Jag betalar 45kr/mån till UC och har full koll på utveklingen. Nån från Lyxfällen har rekommenderat Nystart finans. Tyckte det var konstigt då de har höga räntor, men ändå skönt att de finns för oss, för folk som jag iaf ;) . Jav blev så glad att de kunde lösa alllt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp