Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nån som har testat Reloan

Oj detta va inte alls vad dom sa till mig . Där ser man

Riktigt dåliga. Mitt var preliminärt beviljat, men helt plötsligt ringer de och säger att man måste ha medsökande. Detta trots att man sagt att det inte behövs i första steget och de sagt att det inte är några problem med mina förutsättningar.

Riktigt dåliga. Mitt var preliminärt beviljat, men helt plötsligt ringer de och säger att man måste ha medsökande. Detta trots att man sagt att det inte behövs i första steget och de sagt att det inte är några problem med mina förutsättningar.
Preliminärt ja. Då har de helt rätt att göra så.

Hände samma sak med mig när jag samlade hos Nystart finans: beviljad men sen ringde dem och meddelade att jag måste ha medsökande, avslag mm. Jag var hopplös, ringde dem igen efter ca 5 dagar, förklarade läget, min nuvarande lön och min plan. Pratade med en annan handläggare och det gick bra.
Mitt tips är att du provar, gå igenom din ekonomi med dem, hyran, räkningar, lönen, men: du ska vara 100% ärlig. De ser allt på ditt konto och dina transaktioner, ljug aldrig, även om du har ”kanske” sorl transaktioner så säg det och spärra dig, skicka beviset till dem.
Jag är ganska okej med Nst finans, hög ränta men bättre än massor av avbetalningsplaner. Ska avvakta och förbättra mitt UC sen kör jag igen med bättre ränta. Lycka till och kom ihåg att absolut inte ljuga.

Preliminärt ja. Då har de helt rätt att göra så.De sa
Preliminärt ja. Då har de helt rätt att göra så.
De sa att medsökande inte behövdes när de tittade på mina förutsättningar och väntade bara på sista godkännande från kreditavdelningen. Men de har så klart ingen koll på vad de snackar om, först en grej och sen ändrar de sig…

Hände samma sak med mig när jag samlade hos Nystart finans: beviljad men sen ringde dem och meddelade att jag måste ha medsökande, avslag mm. Jag var hopplös, ringde dem igen efter ca 5 dagar, förklarade läget, min nuvarande lön och min plan. Pratade med en annan handläggare och det gick bra.
Mitt tips är att du provar, gå igenom din ekonomi med dem, hyran, räkningar, lönen, men: du ska vara 100% ärlig. De ser allt på ditt konto och dina transaktioner, ljug aldrig, även om du har ”kanske” sorl transaktioner så säg det och spärra dig, skicka beviset till dem.
Jag är ganska okej med Nst finans, hög ränta men bättre än massor av avbetalningsplaner. Ska avvakta och förbättra mitt UC sen kör jag igen med bättre ränta. Lycka till och kom ihåg att absolut inte ljuga.
Lyckades du göra detta med Nstart utan medsökande?

Lyckades du göra detta med Nstart utan medsökande?
Japp. Hade bra lön, förklarade hur ser ut min plan om du godkänner min ansökan och att jag kommer även spara några lappar. Min kalkyl stämde. Men om det är okej om jag frågar: har du spel transaktioner?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp