- Meddelanden
- 1 978
- Mottagna reaktioner
- 1 026
- Poäng
- 787
Drar den slutsaten också. Dom kanske är mindre hökar och gamar än NS däremot, vem vetOk, lär ju funka som Nystartfinans
Drar den slutsaten också. Dom kanske är mindre hökar och gamar än NS däremot, vem vetOk, lär ju funka som Nystartfinans
Vi erbjuder lån utan säkerhet från 10.000 kr upp till och med 300.000 kr. Den nominella räntan varierar mellan 10,90%-21.9% och sätts individuellt. En uppläggningsavgift och administrativa kostnader kan tillkomma.Ja som rubriken lyder
Finns det nån här som har pratat med Reloan.se ?
Du kanske blir den förstaNågon provat?

Sveas skuldfinansiering är den värsta. De kräver medsökande mmJag skulle tro att detta är väldigt likt Svea skuldfinansiering . Dom lovar inte guld och gröna skogar . Räntorna är rimliga för oss som kanske sitter med löneutmätning alt inkasso och få ett lån på detta .
Det finns ett aktivt AB på allabolag som visserligen är nystartat
Jag förutsätter att dom tar UC
Fast det är ju logiskt då dem riskerar mycket på just skuldfinansiering utan medsökande.Sveas skuldfinansiering är den värsta. De kräver medsökande mm
Nja inte alltid beror nog lite på inkomst och hur det ser ut i övrigt . Jag pratade med dom och 100000 skulle jag nog kunna få utan att ha medsökande och mina anmärkningar passerar 6 mån .Sveas skuldfinansiering är den värsta. De kräver medsökande mm
Det stämmer inte.Nja inte alltid beror nog lite på inkomst och hur det ser ut i övrigt . Jag pratade med dom och 100000 skulle jag nog kunna få utan att ha medsökande och mina anmärkningar passerar 6 mån .
Deras krav är inte logiska alls. Jag lyckades med Nystart Finans utan medsökande, borgensman, säkerhet mm.Fast det är ju logiskt då dem riskerar mycket på just skuldfinansiering utan medsökande.