Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nån som har nätlån som gick till kronis??!

Hade ett sms lån hos nätlån som nu gått vidare till Granit inkasso/Catalunia Capial AB,fick en avbetalningsplan där men de höll inte sista månaden och nu hamna de hos kronofogden.

Jag har skrivit under delgivnings kvittot och får nu lön nästa vecka,planen va o betala av hela skiten direkt men kommer bli lite tajt me dom andra räkningarna så tänkte ringa o höra med dom om ja kan få betala halva nu o halva nästa månad me nästa lön... men vette fan om dom kan gå me på de!?? Nån som fått avbetalningsplan hos dom fast det gått till kronis??

Hade ett sms lån hos nätlån som nu gått vidare till Granit inkasso/Catalunia Capial AB,fick en avbetalningsplan där men de höll inte sista månaden och nu hamna de hos kronofogden.

Jag har skrivit under delgivnings kvittot och får nu lön nästa vecka,planen va o betala av hela skiten direkt men kommer bli lite tajt me dom andra räkningarna så tänkte ringa o höra med dom om ja kan få betala halva nu o halva nästa månad me nästa lön... men vette fan om dom kan gå me på de!?? Nån som fått avbetalningsplan hos dom fast det gått till kronis??

Dom är generösa när det gäller att erbjuda avbetalningsplaner.

du åker nog på att betala kronofogdeavgifterna, 680 kr, innan dom återkallar..

Ska betala halva skulden nu...o halva nästa månad. Har verkligen inte råd annars. Får hoppas dom e lite sega så jag slipper att dom ska driva in skulden direkt...:( är dom snabba?

Be dom återkalla skulden. Meddela att halva skulden betalas nu och resten nästa månad.

Har inte vågat kontakta dom ang de,skämms så mkt att jag klanta mig med avbetalnings planen suck.. men får väl kontakta dom o säga som det är..jag betalar halva nu imorgon och halva nästa månad...kan inte göra så mkt annat då ja inte har råd o betala hela.. :( får hoppas kronofogden inte driver in skulden denna månad bara...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp