Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nån som fått hjälp av svea skuldsanering??

Hittade in på deras hemsida idag o tänkte ringa dom imorn om de e nån ide. Stod att dom hjälper än om man har skuldet hos kronofogden lån krediter osv...

Nån som fått hjälp av dom???

Hittade in på deras hemsida idag o tänkte ringa dom imorn om de e nån ide. Stod att dom hjälper än om man har skuldet hos kronofogden lån krediter osv...

Nån som fått hjälp av dom???
Nej men själv tänkt på dom!
Det som är att du behöver borgensman över 50 000kr i skuld!
Och lång handläggningstid 2 månader nu har dom svarat!
Men dom löser kronofogde skulder

Aha har 25 tusen kr hos kronofogden nu och 25 tusen på en avbetalningsplan och 33 på en annan avbetalningsplan men skulle va otroligt tacksam om dom kunde hjälpa till o betala bort min skuld hos kronofogden samt min ena dyra avbetalningsplan:/ blir precis 50 tusen iaf.... Elr måste man lösa alla aina skulder?:/ kommer bli svårt för mig o få tag på nån som kan gå i borgen åt mig:/

Så 2 månaders väntetid de e ju inte så jätte långt:( om man nu får bra hjälp..Uhh ska ringa dom imorn o höra:(

Stod att man måste ha nån som kan bevittna oxå hur fasen ska man få tag på en?:/

Aha har 25 tusen kr hos kronofogden nu och 25 tusen på en avbetalningsplan och 33 på en annan avbetalningsplan men skulle va otroligt tacksam om dom kunde hjälpa till o betala bort min skuld hos kronofogden samt min ena dyra avbetalningsplan:/ blir precis 50 tusen iaf.... Elr måste man lösa alla aina skulder?:/ kommer bli svårt för mig o få tag på nån som kan gå i borgen åt mig:/

Så 2 månaders väntetid de e ju inte så jätte långt:( om man nu får bra hjälp..Uhh ska ringa dom imorn o höra:(

Stod att man måste ha nån som kan bevittna oxå hur fasen ska man få tag på en?:/
Dom vill lösa alla lån om det inte är lån med mycket fördelaktig ränta som är lägre än deras för dom har ganska hög ränta! Bevittna kan vem som helst göra har du nån vän eller familjemedlem som vet om din sits?
Men ring dom i morgon för mer info

Pratat med dem, är relativt hög kostnad att använda dem samt lång handläggningstid. Men dom vill ha någon o borgen så i stort sett som alla andra lån.

Men om man har skulder för 50 tusen då behöver man inte nån som går i borgen? Min sambo vill o kan inte o har ingen familjemedlem elr förälder som kan heller...:/ kanske e kört då:(

Sista jag jag hade kontakt med Svea så sa de ca 6 månaders väntetid, de vill lösa ALLA skulder (man måste ev visa kontoutdrag), borgen alltid om skulderna ligger hos KFM och de tar en ganska hög avgift för att lösa.

Men om man har skulder för 50 tusen då behöver man inte nån som går i borgen? Min sambo vill o kan inte o har ingen familjemedlem elr förälder som kan heller...:/ kanske e kört då:(

Möjligt att 50k behövs ingen, ingen aning.
Om du har så lite skulder och jobbar så förstår jag inte hur du kan hamnat så illa.

Måste även kritisera din och funderar på vad din sambo pysslar med? Du är snart höggravid och blir mamma ledig.

Tomten behöver hjälpa till, stressen är inte bra för dig och barnet.

I vilket fall som helst så är det väl att försöka med Svea för dig eftersom skulderna är så små.

Rekommenderar nystart finans istället, dyrt lån men inte alls lika krångligt och snabb handläggning.

Och kan nog hjälpa dig komma på fötter sedan lägga om lånet när du har bättre möjlighet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp