Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nån som fått hjälp av skuldsanera.com?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Dom hjälpte mig o skickade in ansökan till en jurist som ska kolla om jag kan få hjälp med en såkallad skuldsanering osv. Jag avaktar o väntar på svar av dom. Har en skuld hos kronofogden samt två inlasso grejer som tickar på så gör ett försök med det här,om det var rätt de vet jag inte men jag provar :(
Följ gärna upp hur de går sen.

Asså inga pekpinnar eller så. Men du kan ju ansöka om skuldsanering helt utan hjälp. Det är ju inte direkt svårt. Jag som har svår depression och utmattning löste detta. Visst det tog tid men själva utförandet är inte direkt komplicerat.

Behöver du hjälp med ansökan. Finns kunskapen här på forumet.

Du kan PMa mig om du vill ha hjälp med.

Kontaktade dom idag för o kolla hur de gått med min ansökan och kronofogden har tagit emot den och nu håller en jurist på o driver på det där typ fick jag te svar så är väl värt o avakta ett tag till?:/

Viste inte att man kunde skicka in skuldsanering själv,sorry ja måste va helt efter...

Kontaktade dom idag för o kolla hur de gått med min ansökan och kronofogden har tagit emot den och nu håller en jurist på o driver på det där typ fick jag te svar så är väl värt o avakta ett tag till?:/

Viste inte att man kunde skicka in skuldsanering själv,sorry ja måste va helt efter...
Det jag vill råda dig om är att avsluta all form av kontakt du har med skuldsanera.com samt sluta betala. Omedelbart. De kommer mjölka varenda krona du har på att göra absolut ingenting.
Hur vet du att att Kronofogden tagit emot din ansökan, är det uppgifter från skuldsanera.com eller har du fått något brev från Kronofogden?

Avsluta så fort du kan. Dom mjölkar dig bara på pengar. Kolla själv med KF att din ansökan inkommit (du borde fått brev om det redan eftersom det är din ansökan och inte företagets).

Väldigt farligt o lämna ut sina uppgifter och kreditkort till såna här företag som är scam. Risken är att dom får tag i dina kortuppgifter och tar alla dina sparade pengar.

Vilka källor har ni på att företaget är scam?
(förutom gissningar & antaganden)
Det är just dessa länkar jag efterlyste tidigare då jag själv inte hittade ett enda omdöme på nätet, ej heller fann jag detta bolag i någon tråd för diskussioner så bortse från antaganden, gissningar och 'skuldsanera kan du ansök om själv', jag är intresserad av fakta kring att ni skriver scam. Tex har ni anlitat dom själva? Vad har dom mjölkat er på? Gjorde dom jobbet? Eller tog dom bara era pengar? Anmälde ni? Bedrägeriföretag brukar hamna snabbt på spärrlistor. Hittar dom inte där.

Huruvida bolaget är scam eller inte kan jag inte uttala mig. Däremot, att betala 299 kr PER MÅNAD för att få hjälp med att ansöka om skuldsanering kan väl inte annat sägas vara en aning oseriöst. Det är ingen raketforskning att författa en ansökan själv och den hjälp deras ”jurister” erbjuder är samma hjälp som kommunens budget-och skuldrådgivare ger. Helt gratis dessutom.

Vilka källor har ni på att företaget är scam?
(förutom gissningar & antaganden)
Det är just dessa länkar jag efterlyste tidigare då jag själv inte hittade ett enda omdöme på nätet, ej heller fann jag detta bolag i någon tråd för diskussioner så bortse från antaganden, gissningar och 'skuldsanera kan du ansök om själv', jag är intresserad av fakta kring att ni skriver scam. Tex har ni anlitat dom själva? Vad har dom mjölkat er på? Gjorde dom jobbet? Eller tog dom bara era pengar? Anmälde ni? Bedrägeriföretag brukar hamna snabbt på spärrlistor. Hittar dom inte där.
Att man inte skriver ut sitt företagsnamn, org.nr, adress o s v, det ska tydligt framgå av hemsidan.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp