Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nån mer som haft ett VIVUS lån som gått till tingsrätten?

Har släppt mitt vivus lån nu...sist ja gjorde det så gick de te kronogogden då dom vägra avbetalningsplan o jag bestred ärendet som gick vidate till tingsrätten...men efter att jag godkänt sånt där utslag så fick jag avbetalningsplan.

Någon som fått en avbetalningsplan efter ärendet fastställs i en dom med vivus

Nej släpper min nu i januari så får man se men uppdatera gärna vad som är på gång. jag har inte förlängt onea än vilket har gjort typ att dom ringt mig 4ggr per dag ungefär förra veckan och idag 2ggr både från hemligt och vanligt nr. Helt otroligt nästan roligt hur de ringer och ringer

Nej släpper min nu i januari så får man se men uppdatera gärna vad som är på gång. jag har inte förlängt onea än vilket har gjort typ att dom ringt mig 4ggr per dag ungefär förra veckan och idag 2ggr både från hemligt och vanligt nr. Helt otroligt nästan roligt hur de ringer och ringer
Skaffa Truecaller till din mobil så kan de ringa bäst de vill du hör inte samtalen och du kan spärra de telefonnummer de ringer ifrån.

Ok tack, ja det är hysteriskt vilket upplägg de har o trakassera. Gothia och de andra inkasson har skickat brev en gång de ringer inte typ varje dag

Dom ringer inte för att dom vill ha skulden betald, dom ringer för att man ska förlänga lånet.

4 finance har ett upplägg som t o m hade gjort djävulen avundsjuk.

Ush vad dom ringer o håller på fast jag meddelat att jag tyvärr inte kommer kunya betala in rla beloppet...o nån avbetalnings plan får man heller inte :(

Dessa är skitjobbiga men har lyckats få en avbetalningsplan hos vivus och har ibland också fått vänta en månad men då betalat dubbelt
Onea ligger jag efter hos men betalar in småsummor och håller mailkontakt med dem och får på så vis skjuta upp lite

Ja jag fick avbetalnings plan av dom förut när ja bestred o de hamna i tingsrätten suck...jag va tvungen o ta ett utslag av om dvs en betalnings anmärkning för o få den där avbetanings planen:( gången innan de hade ja förlängt ert år o då va de inga problem med avbetalnings plan...

Hur går det för dig med vivus? Ibland undrar man om det är billigare att ta ett lån hos kriminella än dessa? Förlänger man 1 år hos vivus så har man betalat in runt 30tkr utan att det knappt har minskat

Än så länge ligger det inte hos kronofogden:/ men det hamnar nog där denna vecka suck. Lånet e på ca 17 tusen och i veckan kommer ja kunna betala in 7 tusen kr iaf om de nu an hjälpa. Sen ska jag fortsätta tjata om avbetalnings plan om ja nu lyckas...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp