Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nån mer som fått brev från Via conto där dom inte skrivit äns namn på brevet utan enbart adressen?

Blev försenad med ett lån hos via conto..Då skickar dom hem ett brev angående de vilket ja viste. De ja inte viste va att dom skrev inte mitt namn utan skrev bara adressen på brevet så nån här hemma i familjen kunde ju ha öppnat.. Nån mer som fått såna brev från via conto där dom inte skriver erat namn på???

Blev försenad med ett lån hos via conto..Då skickar dom hem ett brev angående de vilket ja viste. De ja inte viste va att dom skrev inte mitt namn utan skrev bara adressen på brevet så nån här hemma i familjen kunde ju ha öppnat.. Nån mer som fått såna brev från via conto där dom inte skriver erat namn på???
Jag var med om det en gång. :(
De kanske läser här på forumet och vet att en del inte vill berätta för sin familj el anhöriga att de lånat så vill de skrämas lite för att man inte ska bli sen igen! Mejla dom o fråga varför de gör så, sen berättar du att du anmäler detta till finansinspektionen och Datainspektionen då det finns en banksekretess..

Vadå är de krav att dom måste skriva ens namn på brevet? Tack o lov var de jag som tog in posten men blev så paff hur dom kunde göra sådär.....

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp