Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nån idé att testa samlingslån?

717k blanco, 44k av 79k i utnyttjade krediter.
UC-risk: 1,6
Deklarerad inkomst 2021: 330k men angav 360k på ansökan vilket är min nuvarande inkomst.kul att se att du fick erbjudande. Grattis!
Tack
717k blanco, 44k av 79k i utnyttjade krediter.
UC-risk: 1,6
Deklarerad inkomst 2021: 330k men angav 360k på ansökan vilket är min nuvarande inkomst.
tack för infon och stort grattis!

Tack

tack för infon och stort grattis!
Tack! Vågar dock inte ropa hej förrän allt är klart och utbetalningen är bekräftad. Hade egentligen inte planerat att söka nåt nu då jag fick ett lån på 150k för lite drygt 2 mån sen men när jag såg att UC-risken hade gått ner till 1,6, troligtvis för att jag hade släckt lite krediter och ett dyrt Nordax-lån på förra lånet, så fick jag en ingivelse att chansa ändå, hade ändå bara en ff att gambla med. Och om allt går genom nu så blir det ju en klar förbättring som jag inte hade räknat med. Planen är att söka ett nytt större samlingslån nästa höst då jag kommer att ha lön som motsvarar minst 420k i årsinkomst fr.o.m nu i oktober..

Tack! Vågar dock inte ropa hej förrän allt är klart och utbetalningen är bekräftad. Hade egentligen inte planerat att söka nåt nu då jag fick ett lån på 150k för lite drygt 2 mån sen men när jag såg att UC-risken hade gått ner till 1,6, troligtvis för att jag hade släckt lite krediter och ett dyrt Nordax-lån på förra lånet, så fick jag en ingivelse att chansa ändå, hade ändå bara en ff att gambla med. Och om allt går genom nu så blir det ju en klar förbättring som jag inte hade räknat med. Planen är att söka ett nytt större samlingslån nästa höst då jag kommer att ha lön som motsvarar minst 420k i årsinkomst fr.o.m nu i oktober..
Konstigt hur alla banker resonerar jag fick varken Nordax elller remember haha. Jag hade dock samma inkomst och hälften så lite lån som du:facejoy: men ska ej klaga va dö nojig först. Fick ba 8-9% sen fick jag seb på 6% dagen efter

Grattis och skönt att du fick ett erbjudande trots att det endast gått två månader sen sist du sökte, kanske ska pröva själv då det snart gått två månader för mig också detta inger hopp. Stort grattis och hoppas att det gick bra.

Blev det utbetalning?

Grattis och skönt att du fick ett erbjudande trots att det endast gått två månader sen sist du sökte, kanske ska pröva själv då det snart gått två månader för mig också detta inger hopp. Stort grattis och hoppas att det gick bra.
Tack, det gick bra, pengarna är utbetalda och några krediter samt ett sämre lån är nu avslutade.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp