Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nån fler som fått avbetalning hosTrustbuddy?

Hade ett lån hos Trustbuddy som blev skickat till kronofogden för länge sedan men som dom svarade försent på , nu har jag fått från Alektum att dom har köpt skulden och jag fick till en avbetalning. Är det nån fler som har fått från Alektum om Trustbuddy. Var ju så tyst från dom ett bra tag....

Hade ett lån hos Trustbuddy som blev skickat till kronofogden för länge sedan men som dom svarade försent på , nu har jag fått från Alektum att dom har köpt skulden och jag fick till en avbetalning. Är det nån fler som har fått från Alektum om Trustbuddy. Var ju så tyst från dom ett bra tag....
Jag har fått ett brev från trustbuddy att min lån är uppsagt i dec men jag vet inte till vilket inkasso det går till sen.

Alektum tror jag köpte upp hela skuldstocken från konkursboet

Ja Trustbuddy gick i konkurs i oktober 2015, tror också att Alektum är inkasso
Jag har fått ett nytt brev från trustbuddy att de säger upp mitt lån nu om 14 dagar om ja inte betalar. Inom en vecka. Sen skulle det gå till inkasso. Fick detta idag?
Av kontantfinans har jag fått 3 brev på posten i oktober att lånet är uppsagt men sen får jag en massa mejl att betala nu för att slippa extra avgifter?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp